Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Call me crazy.....ik ga er toch voor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

temperatuur heb je dan m.a.w. niet onder controle...
    je hebt een schommeling van 13graden, zijn er 5teveel.
    Zou daar toch iets voor trachten te vinden.

Veel succes verder
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Naast je focussen op de temperatuur zou ik eens naar je bladkleur kijken dude.

Comment

Volgens mij is het standpunt -maximaal 8 graden verschil- in temperatuur tussen dag en nacht een eigen leven gaan leiden. Ik vraag me af waarop dit standpunt is gebaseerd. In een ver verleden ben ik in Nepal en Afghanistan geweest: overdag oversteeg de temperatuur vaak de 35 graden en in de nacht lag die in de buurt van het vriespunt. Spees Kees heeft daarover een interessante theorie: als de nachten koud zijn maakt de plant overdag meer hars aan om de bloesems te beschermen tegen de nachtelijke koude. Vandaar dat wiet en hasj uit streken met grote verschillen tussen de dag- en nachttemperatuur veel plakkeriger is in vergelijking met cannabis uit streken waarin deze verschillen niet zo groot zijn. Ik kan geen enkel argument aandragen om deze theorie te weerspreken.
        Last edited by Xtreme; 26 November 2012, 11:04.

Comment

Die theorie klopt ook gewoon, bodemtemp rocks en de rest is gezever..

Comment

thx!

wat betreft de temperatuur: maak me een beetje zorgen over de bodemtemperatuur ja, volgende kweek in februari ga ik er isolatiematten onderleggen. Tempeartuur in het hok is best goed, bodem en dus deel van de wortels mogelijk te fris....

wat betreft de bladkleur: vergis je niet met de ene AF die al einde bloei is -). De plantjes van 4 weken oud zijn allemaal perfect diepgroen, kan moeilijk anders: ze staan in 18 liter potten met plagron royale mix. Dus voeding genoeg, begin meestal pas bij te voeden vanaf de bloei.

Voorbloei is trouwens vandaag te zien bij de jonge plantjes. Schat dat ze op 5 a 6 weken starten met hun echte bloei!

Comment

Interessant project! Zelf zou ik er nooit voor kiezen, puur vanwege het feit dat de politie met evt warmtecamera's (in helicopters) je snel zullen opmerken (28 graden in een schuurtje is niet gebruikelijk in de winter) IMO
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

ongelooflijk maar waar: eerste bugs zijn gevonden....bladluizen, as usual, vallen me al 12 maanden en bij elke kweek lastig...had gehoopt er in de winter geen last van te hebben, waar komen die nu nog vandaan zeg?

Comment

Ik denk dat het nog niet hard genoeg heeft gevroren om dergelijk ongedierte uit te schakelen.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

maar toch vreemd dat die beestjes in mijn schuur en in de tent geraken, de kweek is volledig daar gebeurd, vanaf zaad.....?

Comment

Herma-alarm of niet? Wat denken jullie? Echt vreemde bloeistart, nooit eerder gezien. Verschilt ook sterk haar soortgenoten….

P1010463.jpgP1010466.jpgP1010467.jpgP1010468.jpg

Heb de plant al uit voorzorg weggehaald uit de kweekruimte.

verder planten 1 voor 1 uit de kweekruimte gehaald om ze eens goed bladluis vrij te maken met zo'n bio middel (pyretrex) , vroeg in de bloei mag dat nog aangezien dat vergif ontbindt onder licht. Als ik 1 ding geleerd heb het afgelopen jaar is dat je zo'n plaag niet uit de hand mag laten lopen want dat ze in no time je hele kweek kunnen vernietigen.

Beestjes die zichtbaar weren met het oog eerst plat geknepen.

Nu achter 10 dagen dit nog eens herhalen voor de eventuele eitjes die tegen dan uitkomen ook te vernietigen.
                      Last edited by General; 3 December 2012, 13:02.

Comment

meteen afmaken kerel! overduidelijk

Comment

der uit met die zooi wel zonde weer al

Eerste kweek.... je weet zelf!
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Al redelijk zwaar herma alarm.
                            tstuift daar precies van het stuifmeel ..
                            sigpic

Comment

hoop dat die herma nog geen kwaad heeft gedaan voor mijn andere plantjes....

Comment

Zodra ze gaan stuiven ben je te laat vrees ik, ik had 4 planten staan ,1 ging stuiven die heb ik eruit gepakt maar ik was te laat
                                Alle 4 weg kunnen doen, sucses

Eerste kweek.... je weet zelf!
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Bezig...
                                X