Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Call me crazy.....ik ga er toch voor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

Staat er een fan in je tent ? Want dan ga je toch wat zaad mogen vinden denk ik.
    Die beestjes had ik in m'n kristallen bol al gezien, da's niet zo vreemd .. Kill'em
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja, er staat een fan in.... Ik hoop dat het niet te erg is, planten staan tussen voorbloei en bloei in...herma was eerder precies. Blijft het pollen gevaar nog nadat je de jerma verwijderd hebt bijv door aanwezig stuifmeel? Denk dat ik net op tijd ben geweest... Afwachten

Comment

pic update!

mijn 6 plantjes, week 1 bloei.
        Attached Files

Comment

Mooi bossie

Comment

vraagje: kan een 250W HPS ook lager dan 20 cm tov de toppen gehangen worden? Met de koude buiten is kleinere afstand mogelijk precies, als ik mijn hand bij de toppen plaats......bovendien staat er toch een fan op de toppen te zwaaien.

volgens mij kan het, heb al grow reports gezien waar de toppen haast tegen de 250W lamp groeiden

en het zou beter zijn voor de opbrengst

Comment

Ik heb nog gelezen dat je met een awing icm een spreader 5cm lager kan... Iemand die dit kan bevestigen?

Comment

Comment

hello guys, tijd voor een pic update. Plantjes zijn nu 6 weken oud, 2 weken bloei.

nadat ik 1 herma heb verwijderd, staan er in totaal dus 6 planten: 2 auto silver haze, 2 Fast haze, 1 super automatic sativa en 1 Hobbit.

Dit in een 100 * 100 * 200 cm tent, met 2 * 250W HPS erop. 16/8 regime van zaad tot einde...

P1010488.jpgP1010489.jpgP1010490.jpg

De Hobbit vooraan links en de SAS in het midden vertonen gele bladeren, vermoed stikstoftekort....? Tenzij over(bloei)voeding, de SAS is daar gevoelig aan, de hobbit normaal niet...

let op de lange internoden van de auto silver haze aan de linkerkant....een echte sativa, maar wel hoog daardoor. De andere auto silver is meer bushy, duidelijk ander fenotype.

ooh ja, last but not least: beestjes (bladluizen as usual, die zoeken mij echt op) zijn gone to heaven na behandeling met biologisch middel , vermoed dat er nu geen meer zullen opduiken, het vriest keihard buiten en het sneeuwt.

Was wel lachen: overal een dik pak sneeuw, behalve op en rond mijn schuur
                  Last edited by General; 12 December 2012, 12:45.

Comment

En daar maak je je geen zorgen over ?
                    's Winters kun je op die manier zien waar de kwekerijen zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      En daar maak je je geen zorgen over ?
                      's Winters kun je op die manier zien waar de kwekerijen zitten.
                      6 plantjes zeg noem ik geen kwekerij

Comment

Dat zal niet iedereen een kwekerij noemen...
                        Een krant zou wel spreken over een professioneel ingerichte hennepkwekerij waar meerdere keren per jaar geoogst kan worden.

Comment

Als ik begin met een tentje kuis ik altijd geheel mijn kast met detol en laat dan
                          2 dagen luchten voor de geur er uit te krijgen en is dan geheel clain om te beginnen
                          heb bij mijn vorig proef kweekje onder LED van enkele planten van een vriend opgevangen en heb witte vlieg in mijn kastje gehad
                          alles uit gedaan en vuilbak binnen wat deze krijg je moeilijk dood gekuist met detol 2 dagen gelucht en nu terug begonnen en het kastje is clean
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

en iemand een reactie over mijn kweek zelf?

bedoel: we weten allemaal dat men je niet moet ontdekken natuurlijk -)
                            Last edited by General; 12 December 2012, 16:52.

Comment

Jahoor
                              Zou je die lange uitschieters niet plat gaan leggen ? (stammetje masseren/knijpen en omvouwen)
                              't Is de bedoeling dat alle plantjes maximaal 30cm van die lampjes af staan.
                              Da's een probleem als je niks doet.

Comment

Is idd iets wat ik ga overwegen ja. Wol hem niet toppen want het zijn autoflowers dus zonder hoofdtop weinig opbrengst....andere planten staan
                                wel 30 cm hoger hoor. Maar knakken blijft een optie idd.

Comment

Bezig...
                                X