Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Call me crazy.....ik ga er toch voor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

    iemand enig idee over de bladproblemen die je kan zien op de foto bij sommige plantjes?

    op de foto is het nog maar een licht gele verkleuring, ondertussen is het erger geworden en beginnen de bladpunten bruin te worden en om te krullen. Heb echter nog maar 2 keer voeding gegeven, wat overvoeding lijkt uit te sluiten. Zijn sativa's gevoeliger voor voeding?

    Comment


      #47
      Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

      Gebreksverschijnselen voeding by the berry ryder
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #48
        Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

        ik heb zelf ook sativa's staan met dezelfde verschijnselen(amnesia). plant word lichtgroen daarna geel vanonder af en dan valle de bladeren af ik vind het verdomd veel op zwaveltekort lijken maar ben er echter nog niet helemaal uit. ben druk aan het rondspeuren op internet en aant wachten tot iemand anders een id heeft. Had wel gevonden dat zwaveltekort vaak ook een stikstoftekort mee neemt(of dit waar is weet ik niet)

        heb jij het ook maar bij 1 plant?

        Comment


          #49
          Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

          ik heb het bij 1 soort eigenlijk: de super automatic sativa. Verder ook een tweede plantje maar dat is een pure indica (Hobbit).

          heb ook auto silver haze die ik ook heb staan vertonen bijv eerder een overvoeding (uiteinde bladeren geel, verbrand). Terwijl ik dus nog maar 2 keer voeding heb gegeven, voor elke plant hetzelfde trouwens. Vandaar mijn gedacht dat sativa's minder voeding eisen?

          de pics van mijn 2 probleemgevallen: super automatic sativa (eerste foto) en de Hobbit (2e foto):

          P1010492.jpgP1010491.jpg

          ielmand enig idee want ik heb het gevoel dat als ik de komende dagen niets doe, de planten met de symptomen het niet gaan halen....?

          Mijn eerste gedacht blijft stikstoftekort...
          Last edited by General; 15 December 2012, 17:40.

          Comment


            #50
            Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

            De 2e foto is volgens mij een tekort aan stikstof. De eerste foto lijkt wat anders aan de hand te hebben.
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #51
              Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

              ben begonnen met bloei- en groeivoeding te geven aan de planten, gokkend dat de bladproblemen aan een voedingstekort te wijten zijn.....

              zou ik hiervan snel resultaat mogen verwachten?

              Comment


                #52
                Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                Ik heb dat ook al meegemaakt met mijn cheese. Toch nog een goed rookertje vanaf gekomen.

                Comment


                  #53
                  Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                  gvd, spint....denk ik. Ik zie (nog) geen webjes gesponnen maar wel het typische symptoom op de bladeren:

                  976367481-mites-2.jpg

                  heb nu teentjes knoflook in de aarde gestoken. Zou dit nog kunnen zorgen dat ze vertrekken of is dit eerder een preventief middel?

                  andere goedwerkende tips??? Niet toxisch want planten staan al in 4e week bloei.....

                  zou dit ook de verklaring van mijn gele bladeren kunnen zijn?

                  Comment


                    #54
                    Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                    Symptonen? Die beestjes lachen je recht in je smoel uit, zie je ze niet poseren dan?

                    Comment


                      #55
                      Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                      Gadverdikke beestjesssssss
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #56
                        Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                        Aiaiai je ziet ze wel erg goed lopen damn :-S is bio pokon niets die goed werkt? Had dit nog gehoort , kan iemand dit bevestigen?

                        Comment


                          #57
                          Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                          geachte general,

                          mocht u in de gelegenheid zijn mijn verhaal aan te horen.

                          u begrijpt dat het leven voor ons een drukke bedoening is en wij om die reden
                          niet veel tijd over houden voor overige verplichtingen. nu heb ik het met name over
                          de gezin uitjes, kiekjes met feest dagen, enz. wij waren daarom zeer verrast ons zo tegen
                          te mogen komen.

                          Nu lijkt het mij dat u net zo'n planten liefhebber bent als wij (alleen wij eten ze liever). en herken
                          om die reden een gedeelde passie. het vergt mij dan ook moeite u hiermee
                          lastig te vallen. om toch met de deur in huis te vallen.....

                          de foto hierboven zou zo mooi staan bij de nieuwe salon tafel.
                          wij staan nooit met zijn allen op de foto en hier heeft u toch een mooie
                          afdruk op de plaat weten vast te leggen. zelfs wimpie zwaait links boven,
                          dat terwijl hij toch meestal wegrent bij elke verplaatsing van wind.

                          nogmaals bedankt voor het in acht nemen van mijn verzoek.

                          met vriendelijke groet,

                          mevrouw spint.

                          Comment


                            #58
                            Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                            hahahaha die bram is toch grappig he
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                              lol, mooi stukje Bram!


                              nee, serieus nu: denken jullie dat die lookteentjes in den aarde nog iets gaan helpen of is dat eerder een preventief middel? Gaat die stank ervoor zorgen dat die beestjes uit de tent de koude lucht invluchten? Lijkt me sterk.....

                              en idd, ze zwaaien haast op die foto naar de camera maar ik dacht dat spint van die spinnenwebben spinde rond je toppen? Of is dat pas in een later stadium?

                              Comment


                                #60
                                Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                                je hebt last van kasspint.

                                een lastig en hardnekkig soortje. aan te raden is om hier wel wat mee te doen. eenmaal in je kweek
                                ruimte nestelen ze weg. er zijn veel middeltjes op de markt. online of maak even een sp(r)int naar de
                                tuin cq kweek winkel. ook gewone tuincentra verkopen wel middeltjes, maar let dan wel heel goed
                                op of deze chemisch zijn of uberhaubt geschikt. neem dan bijvoorbeeld een middel wat ook voor
                                tomaten of paprika's en chilli's geschikt is.

                                ik maak zelf een oplossing van 2 eetlepels honing met 2 liter water.
                                deze benevel ik dan met een hoge druk plantenspuit. dit plakt iets waardoor
                                ze vast komen te zitten. honing is natuurlijk en tast je plant niet aan. lukt het
                                nevelen niet (lopen de beestjes gewoon door) dan verhoog ik het honing gehalte.
                                ik doe dit alleen met bijenhoning van de imker, dat is 100%.

                                heel veel succes.

                                Comment

                                Bezig...
                                X