Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Call me crazy.....ik ga er toch voor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

    ga het in mijn achterhoofd houden voor volgende winter.

    Ik heb immers de zaden voor de volgende groei al klaarliggen; regular, feminised seeds van Silver Haze (vision seeds), G13 Haze (barneys farm) en Belladona (paradise seeds).

    Comment


      #77
      Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

      leuke keuze! daar maak je een verslagje over dan neem ik aan ?
      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

      Comment


        #78
        Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

        absoluut, wordt mijn 4e run in totaal dan en hoop dat ik voldoende heb geleerd stilaan om die run echt perfect te gaan doen.

        verwacht echt veel van die soorten, heb dagenlang research gedaan om uiteindelijk bij deze uit te komen. alledrie grotendeels sativa's, kruidig en vooral een 'higher'. Zoals ik ze graag rook. Alledrie echter ook soorten die niet al te groot worden, zeker als je ze vanaf 15 cm op 12/12 zet. Dan worden ze zo'n 80 cm max. Wat voor mij echt groot is als AF kweker

        Comment


          #79
          Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

          klinkt veelbelovend, ik kijk er naar uit
          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

          Comment


            #80
            Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

            thx!

            net jouw topic gechecked en ziet er ook mooi uit zeg. Je slaagt er precies in je AF kleiner te houden dan mij welke potmaat gebruik je? En voeding?

            Comment


              #81
              Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

              Das wss omdat 2 vn de 3 soorten redlijk wat indica genen hebben Van potten gebruik ik 12l en gewone Canna-voeding (groei en bloei).

              Die voeding wordt nog aangevuld met rozenkorrels die ik vooraf in de bodem meng (werkt zeer goed moet ik zeggen, nutrienten zijn ook zowat hetzelfde als bij weedplanten en een pak goedkoper ). Ben wel van plan om die canna voeding te vervangen door plagron, heb al vaak gelezen hier dat dit het beste werkt...
              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

              Comment


                #82

                Comment


                  #83
                  Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                  het werkt zeer goed bij mij! Ik gebruik dit nu sinds deze zomer (staat een verslagje over hier op jd) toen ik OG Kush en Bubblegun kweekte. Die rozenkorrels waren zowat de enige voeding die ik toegevoegd heb (verder kregen ze enkel water en wnr de effectieve bloei begon heb ik nog wat as op de bodem gestrooid) en ze zijn allebei groter dan 2m geworden .

                  dit zijn de korrels die ik nu gebruik

                  de reden waarom ik hierop gekomen ben is simpelweg omdat ik deze zomer geen voeding had zoal ik al eerder zei + deze doos stond mooi te blinken in m'n tuinhuisje dus heb dat maar gebruikt (na het lezen van de nutrienten uiteraard).
                  250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                  Comment


                    #84
                    Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                    deze week oogst, nog veel milky maar de planten hebben geen bladeren meer stilaan, allemaal geel verschrompeld. Tijd dus

                    pics volgen snel!


                    NB: geldt de amber regel ook voor sativa's vroeg ik me af? Omdat dezer meestal meer een 'high' pv een knock out geven....typische eigenschap van een milky oogst toch?

                    bijv: als je een sativa volledig amber zou laten wroden, wordt het dan meer een knock out wietje of net meer high?
                    Last edited by General; 12 January 2013, 19:13.

                    Comment


                      #85
                      Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                      hi guys...

                      oogstdag vandaag. Hier de plantjes ondersteboven

                      P1010569.jpgP1010570.jpg

                      eveneens vandaag de volgende ronde gestart: zaadjes van Silver Haze (vision seeds), Belladonna (paradise seeds), Amnesia Lemon en G13 Haze (beiden Barney's Farm) in de grond gestoken. Volledige en eerste sativa run. Eens benieuwd!

                      Hiervoor zal komende dagen een nieuwe topic geopend worden

                      greetz General

                      Comment


                        #86
                        Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                        hallo ik val nu binnen in dit verslag, ben een beetje verbaast :O
                        is het nu werkelijk gelukt in een koude schuur te kweeken rond de 15 graden? of hoe hoog lag je temperatuur gemiddelt?
                        Ronde 2 voor Critical auto flower
                        Purple #1, Super Lemon Haze en Cheese superstek plan deluxe

                        Comment


                          #87
                          Last edited by General; 14 January 2013, 16:37.

                          Comment


                            #88
                            Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                            omdat drogen zo saai is Nieuwe kweek hier te volgen:



                            maar ik hou jullie hier nog steeds op de hoogte van het droogproces
                            mobile message
                            Last edited by General; 15 January 2013, 18:20.

                            Comment


                              #89

                              Comment


                                #90
                                Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                                gisteren toch al eens de Super Automatic Sativa getest en : WHAW!

                                ben een doorwinterde roker maar deze pakte me toch even als verrassing hoor

                                alsof mijn hoofd losstond van de rest van mijn lichaam. Lichaam was actief en wou vooruit, hoofd was zoooo high. En bleef opbouwen, heb zelfs naar suiker moeten grijpen om het wat te milderen .

                                ongelooflijk effect, volgende keer wat minder tussensmijten...

                                alleen qua smaak nog niet super, nog geen cure gehad, hopelijk brengt dit wat meer de typische haze smake naarboven. Al wet ik niet of je dit ooit echt goed gaat krijgen met een autoflower haze??

                                Vanavond ga ik de auto silver haze testen. Silver haze is een van mijn favorieten, door het effect en de hars-pine smaak. Morgen verslag!

                                Comment

                                Bezig...
                                X