Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek uit een tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik geef zelf meestal water als de lampen aanstaan, maakt niet zo heel veel uit.
    Als jij ze nu water geeft net voor je lampen aangaan dan gaat je LV ook wat omhoog.
    De lamp kan de aarde in de potten nog goed bestralen waardoor weer het een en ander verdampt.
    Kijk wel uit met verstuivers ofzo dat je niet je bladeren natspuit, als de lamp er dan te dicht op staan blijft er weinig over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door klaasjan87 View Post
      mooi gemaakt

heb je ook gecontroleerd of er helemaal geen licht van buiten naar binnen komt trouwens?
      Aan de onderkant waar de gaten zijn voor de verluchting, daar kan wat licht binnenkomen.
      Maar omdat dat in de kelder is en ik er niet veel kom, is het meestal donker.

Comment

Ik geef mijn planten ook in het begin van hun dagritme water, dan zullen ze ook het meeste 'drinken' nodig hebben ben ik van mening. Maakt eigenlijk niet zoveel uit. Maar tegen de nacht is het grootste deel van je water al geconsumeerd en blijf je niet met pakken water in je medium zitten zonder dat ze er nood aan hebben
        Je hok ziet er heel fijn uit! Lijkt me heel netjes gedaan! Keep it up!

Greetzzz

Jona

Comment

Mooi hokje heb je daar! Ziet er erg netjes uit en je plantjes zien er ook leuk uit Ik ben benieuwd.

Peace

Comment

Vlak nadat de lampen aangaan nemen ze het meeste water op, dus das de beste moment om ze drinken te geven. Maar maakt wsl weinig verschil als je het op een andere moment doet.

Comment

Na 2 weken onder de hps lamp zien ze er zo uit.

Comment

Dat gaat heel goed, niet gestrekt ofzo, uitstekend. Je internodes lijken ook niet te ver van elkaar af te liggen. Probeer de afstand tussen je HPS en je planten te houden zoals die nu is, het lijkt me ideaal. Nu gewoon geen fouten maken (makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard )
                Houden zo!

Greetzzz

Jona

Comment

Ik heb tot nu toe nog geen meststoffen of wat anders toegevoegt, enkel water.
                  Welk soort voedingsstof kan ik nu gebruiken, liefst wat ik kan kopen in normale tuincentra's.
                  Weet iemand iets?

Comment

ziet er leuk uit mooie bladeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nicky View Post
                      Ik heb tot nu toe nog geen meststoffen of wat anders toegevoegt, enkel water.
                      Welk soort voedingsstof kan ik nu gebruiken, liefst wat ik kan kopen in normale tuincentra's.
                      Weet iemand iets?

Comment

Hallo,
                        We zijn weer een week verder, dus nieuwe foto's.

Ze zijn nu 19cm hoog, kweet niet of ik ze al in de bloei moet zetten?
                        Ze zitten nu 3 weken onder de hps lamp.

Comment

Comment

mooie (hopelijk)dames heb je daar staan met vette vingers.
                            deze ga ik zeker volgen

Comment

Ze zien er inderdaad erg mooi uit! Mijn complimenten En met 2 meter twintig aan ruimte zou ik ze zeker nog 1 tot 2 weken laten groeien. Keep it up!

Peace

Comment

Ben een beetje rond aan het kijken bij de verschillende kweken. Heb er helemaal geen verstand van en hoop zo aan wat info te komen voor ik zelf ergens aan begin. Wat me opvalt is dat je plantjes erg dicht op elkaar staan, belemmerd dat de groei niet??
                                Ik moet wel zeggen dat ze er wel heel tof bij staan.

Comment

Bezig...
                                X