Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

geen brieffie helaas wel gewoon verzekeringswerk maar wel een hoop werk ....
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

@ audio das idd mooi kl*te dan welkom in nederland

dames en heren bij deze is de poll niet veel meer waard had een berichtje van jd
      Poll Hoi,

Ik heb je poll "vraag" aangepast.

Het onderstaande heb ik verwijderd.

en win 20 gram amnesia interesse??

Dat je opbrengst deelt heb ik geen problemen mee, maar liever niet via het forum

Gr JD

moet ik het jammer genoeg straks allemaal zelf oproken

greetz
      Last edited by psychedelic1988; 11 December 2012, 18:17.

Comment

das jammer ja
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Staat in de forumregels eh ..

Pft, tja, vrouwen achter 't stuur, en dan ook nog sneeuw, da's de goden verzoeken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QnQ: dan net ffies overheen gelezen denk haha mja

vrouwen achter het stuur bloed aan de muur

Update week-7 dag-1

heb er 1 plantje tussen zitten in een 8L potje die eigenwijs lichtgroen kleurt. Nou is dit waarschijnlijk teveel water maar hij krijgt dezelfde portie als de rest. Tot vandaag weinig verschil gemerkt. Is het dan beter om deze de hoeveelheid water in 2x op te splitsen want ze heeft toch echt iedere dag die halve liter nodig als ik aan het potje voel. zal is kijken of ik vergelijkingsmateriaal heb..

Hmm net is ff rondgewandeld door me tuintje en toen zag ik deze vriendelijke vriend jaja het is een gezwel
            het lijkt net of er een top uit een top gaat groeien

ben jalours op me metertj hij mag de hele dag met se neus in de geur hangen

hier een overzicht van alles

greetz
            Last edited by psychedelic1988; 11 December 2012, 18:16.

Comment

top werk man
              vanwaar ergens ben je ?
              antwerpse kant toevallig?
              ziet er allemaal goed uit , kijk wel goed uit de laatste weken bloei voor schimmels
              doordat ze zolang in bloei zitten durft het wel is beginne wak worden daarbinnen
              ook zie ik geregeld fotos van je wijfies , dit doe je toch als het licht aanstaat?
              want elke keer ze licht krijgen creeer je achterstand he

cheerio

Comment

@roller:Thanks antwerpen is een heel eind weg haha zit in gelderland ergens tussen de rivieren
                wat betreft de schimmels ben ik mee bekent heb ook een flinke afzuiging en 2 fans dus hopen dat we daar niks van gaan zien.
                ik maak idd regelmatig foto's de slechte kwaliteit foto's doe ik net 1 min voordat de lamp aan gaat dus die stress zal wel meevallen de mooiere foto's ook 1 min van tevoren daarbij haal ik 1 van de dames uit de kast voor wat meer foto's...

greetz

Comment

still looking good keep it up my friend

sigpic

Comment

@ berry ja toch haha krijg alleen hetzelfde probleem als bij jou het plantje in de 8l pot kleurt heel licht groen/paarse stengels nie die van de toppen maar de bladeren eronder...maar voelt verder wel gezond aan.
                    net ff langs de growshop gegaan met een foto hun denken aan kou,te nat,te droog. als het verergerd moest ik met een blaadj langs komen dan kunnen se me precies vertelle hoe of wat dus we gaan eerst maar even experimenteren met water geven bij dat plantje. owjah voordat ik het vergeet de pistel verkleuring zou nog niet moeten zijn in dit stadia = een gevolg van beetj teveel voeding die naar de toppen stijgt en dan toch zorgt voor een lichte burn. Voor de rest moest ik alla minuut stoppen met voeding.....

we wachten af en in het slechtste geval pleuren we hem voor het politie bureau in de grond haha
                    Last edited by psychedelic1988; 12 December 2012, 15:14.

Comment

voeding kan het bij jou wel aan liggen omdat ie al over de helft van de bloei is, dan maar geen voeding meer toch. bij mij is het denk ik toch te veel water,die 2 krijgen altijd als eerstdus ik denk dat ik dan te hevig ben haha
                      komt allemaal wel goed toch, het gaat om de toppen en die zien er lekker uit

sigpic

Comment

daar doen we het allemaal voor he nog 10 minuutjes gaat me lampie aan ben benieuwd hoe ze er nou bij staan gister klein beetj groei mee gegeve aan die licht groene dus ben benieuwd..moest ook ff experimenteren met water door x goed droog te laten trekken dat de bladeren wat gaan hangen en dan weer water geven. Er is me net ook verteld dat iedere dag water geven ook nie goed is..

we shall see

Comment

waarom zou dat niet goed zijn, als jou dames iedere dag hun drinken nodig hebben dan ga je ze om de 2 dagen water geven ofzo...je dames drinken indien ze dat zelf nodig hebben iedere dag hun drinken op
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ja vraag me ook beetj af waarom dat nie goed zou zijn maja woorden van de growshop dus we gaan is ff teste om 1x in de 2 dage te geven kijken hoe dat loopt in ieder geval de grotere potten ben bang dat de dames in die kleinere potten te snel verzuipen als ik ze water geef voor 2 dagen

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

precies dat heb ik dus bij twee van mijn dames, die drinken minder dan de andere twee dus moet ik rekening mee gaan houden

sigpic

Comment

Bezig...
                                X