Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hele plant werd lichtgroen nu begint se van onder geel weg te trekken paarse stelen+stilstand naar mijn id en heb die verschijnselen bij monty gevonde onder zwavel tekort(en hier missen we de kennis kan geen barst vinde om het op te lossen)
http://www.eugrowshop.eu/nl/bestrijd...box-sulfume/;-)
die hotbox verdampt zwavel maar dat is om te ontsmetten en mag je 2 weken voor je oogst niet meer gebruiken, dus dit zul je wel niet nodig hebben denk.
zoek nog even voor je verder
haha kan nog 2 weken dan, maar ik twijfel ook of dat werkt denkt dat het komt door de kleine pot
owjah daar bestel ik trouwens niks meer heb 4 weken zitte wachten op voeding en toen had ik het nog niet toen ik stekken kreeg dus heb me geld terug gehaald en ergens anders gehaald
hmm duur grapje tot nu toe 10 sites gezien maar alleen zakken van 25kilo(is een klein beetj overdreven met 6 dames das leuk als je een voetbalveld vol heb)
Zwavel Zwavel stimuleert de aanmaak van groei bevorderende eiwitten. Deze eiwitten bevorderen de stofwisseling van de plant. Zwaveltekort komt in een kweekruimte niet vaak voor. Het ontstaat meestal door overvloed van andere meststoffen. De symptomen komen als eerst naar voren bij de bladeren op de top van de plant. Die zullen wat gelig van kleur zijn. Je kan zwaveltekort oplossen door te zorgen dat je grond beter doorlucht wordt.
ok relax haha zal me hamer er morge is ff bijpakken en is ff wa klappe geven die b!tch haha ergens geleze aarde loskloppen met de hamer....dan goed in de gate houde dat het geen herma word haha
Idd, ik vraag me al een tijdje af of er manieren zijn om je aarde te verluchten als die al volgeworteld is. Naast droogtrekken natuurlijk. Mooie planten btw!
droogtrekken werkt niet heb ik ook al geprobeerd maar het verergerd nog steeds nog ff en se is kaal. en da los kloppen geeft wel stress lijkt mij maar heb het hier vaker op het forum voorbij zien komen. we zullen wel zien wat ervan gaat komen.
als ik morge geen andere reacties heb of tips ga ik het probere in het ergste geval heb ik er ng 5 over
Hehe, helaas heb ik het met alle 4 de plantjes aan de hand. Hopelijk zijn ze gewoon wat overvoed, en wordt de sulfer daardoor uitgesloten voor opname..
je weet beginnert, Stikstof Stikstof is de meest bekende voedingsstof voor planten. De plant zelf verkrijgt stikstof uit nitraten. Het bevordert de groei van alle groene delen. Een tekort aan stikstof komt vaak voor en is soms lastig te herkennen. Vaak wordt dit gekenmerkt door trage groei. In latere stadia van de plantengroei komt het vooral tot uiting door vergeling van de onderste bladeren van de hoofd stengel. Ook kunnen de bladeren wat klein zijn en kan de plant wat schriel ogen. Oplossing: Extra mest toevoegen. Binnen een week moet er verschil te zien zijn. Gebruik niet te veel voeding, bladvoeding of sproeimix is ideaal
Comment