Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

hoe kun je dat zien beginnert, zwavel tekort
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

hele plant werd lichtgroen nu begint se van onder geel weg te trekken paarse stelen+stilstand naar mijn id en heb die verschijnselen bij monty gevonde onder zwavel tekort(en hier missen we de kennis kan geen barst vinde om het op te lossen)
      Last edited by psychedelic1988; 14 December 2012, 20:09.

Comment

http://www.eugrowshop.eu/nl/bestrijd...box-sulfume/;-)
        die hotbox verdampt zwavel maar dat is om te ontsmetten en mag je 2 weken voor je oogst niet meer gebruiken, dus dit zul je wel niet nodig hebben denk.
        zoek nog even voor je verder

sigpic

Comment

haha kan nog 2 weken dan, maar ik twijfel ook of dat werkt denkt dat het komt door de kleine pot

owjah daar bestel ik trouwens niks meer heb 4 weken zitte wachten op voeding en toen had ik het nog niet toen ik stekken kreeg dus heb me geld terug gehaald en ergens anders gehaald

heb iets gevonde voor akkerbouw en derg. http://www.ocinitrogen.com/fertilize...-Ammoniak.aspx

hmm duur grapje tot nu toe 10 sites gezien maar alleen zakken van 25kilo(is een klein beetj overdreven met 6 dames das leuk als je een voetbalveld vol heb)

deze heb ik bij bobo gevonde iets simpels als citroenzuur??? nu nog weten hoeveel http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...-Zwavel-tekort
          Last edited by psychedelic1988; 14 December 2012, 20:57.

Comment

ik heb wat gevonden:

Zwavel
            Zwavel stimuleert de aanmaak van groei bevorderende eiwitten. Deze eiwitten bevorderen de stofwisseling van de plant. Zwaveltekort komt in een kweekruimte niet vaak voor. Het ontstaat meestal door overvloed van andere meststoffen. De symptomen komen als eerst naar voren bij de bladeren op de top van de plant. Die zullen wat gelig van kleur zijn. Je kan zwaveltekort oplossen door te zorgen dat je grond beter doorlucht wordt.

sigpic

Comment

ok relax haha zal me hamer er morge is ff bijpakken en is ff wa klappe geven die b!tch haha ergens geleze aarde loskloppen met de hamer....dan goed in de gate houde dat het geen herma word haha

als er betere tips zijn graag want

Comment

Idd, ik vraag me al een tijdje af of er manieren zijn om je aarde te verluchten als die al volgeworteld is. Naast droogtrekken natuurlijk. Mooie planten btw!
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

droogtrekken werkt niet heb ik ook al geprobeerd maar het verergerd nog steeds nog ff en se is kaal. en da los kloppen geeft wel stress lijkt mij maar heb het hier vaker op het forum voorbij zien komen. we zullen wel zien wat ervan gaat komen.

als ik morge geen andere reacties heb of tips ga ik het probere in het ergste geval heb ik er ng 5 over

Comment

Hehe, helaas heb ik het met alle 4 de plantjes aan de hand. Hopelijk zijn ze gewoon wat overvoed, en wordt de sulfer daardoor uitgesloten voor opname..
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ja hoop ook idd dat dat het is voor je dan ben je met schoon water klaar

Comment

week 7 dag 5

weinig verschil de slechte dame is weer wat blad verloren en ze steunt op de andere 5 plantjes denk niet dat ze het gaat halen

de lamp net aan
                        me weerstation onder is in me kast

Comment

beetje vage foto`s, maar het ziet er anders best wel nice uit

Comment

Het zou ook nog stikstof tekort kunnen zijn dacht ik.

Comment

@smowkie klopt zijn gemaakt met een simpele nokia 1x in de zoveel tijd komt vriendin van me foto's make met een camera van 6 rugge

@barbamama heb ik ook al aan zitten denken maar blijf het vreemd vinden dat het zo snel is op komen dagen

Comment

je weet beginnert, Stikstof
                                Stikstof is de meest bekende voedingsstof voor planten. De plant zelf verkrijgt stikstof uit nitraten. Het bevordert de groei van alle groene delen. Een tekort aan stikstof komt vaak voor en is soms lastig te herkennen. Vaak wordt dit gekenmerkt door trage groei. In latere stadia van de plantengroei komt het vooral tot uiting door vergeling van de onderste bladeren van de hoofd stengel. Ook kunnen de bladeren wat klein zijn en kan de plant wat schriel ogen. Oplossing: Extra mest toevoegen. Binnen een week moet er verschil te zien zijn. Gebruik niet te veel voeding, bladvoeding of sproeimix is ideaal

sigpic

Comment

Bezig...
                                X