Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

@ Rodigan: na het kaal plukken vanacht was ik wel benieuwd of ik wat kon ontdekken maar helaas

@ berry ryder: 5 to go deze ga ik dan ckr ook veel zorgvuldiger checke want wil niet dat er weer in 1 week tijd 1tj afsterft

@ bramonius: idd zoals rodigan zegt een super tip ik ga me hier ckr wat in verdiepen en tog proberen zon mengsel te maken uit voorzorg voor de anderen 5 dames..Bedoel je met gist gewoon bak-gist of een ander soortj?? Wat betreft het pk te kort lijkt me heel sterk omdat ik haar toch af en toe wat extra had gegeven(kleine beetjes). We gaan wat doen met jou info om de andere 5 wel overeind te houden thnx voor de tip

@barbamama: idd zonde van die ene dame heb gister nog ff snel een topje gedroogd naast de fan van me laptop het ruikt naar een grasveld hier maar de smaak en scherpte was er wel, of ik er stoned van word is afwachten want toen ik hem rookte was ik al knetter haha de andere 5 dames kunnen nu meer genieten van het licht dus ben benieuwd.
    Last edited by psychedelic1988; 21 December 2012, 12:35.

Comment

Comment

thnx we gaan gelijk ff naar supermarkt om het brouwsel te gaan creeren

Comment

ben benieuwd beginngertje.

Comment

heb 3 flessen aangemaakt en in me hokje neer geknald. stinken doet het ckr haha nou benieuwd of het wat effect gaat hebben. Ik heb 2 zakjes bakgist(14 gr) van dr oetlul verdeeld over 3 flessen(4,5 gram per fles komt ong. neer op 2 theelepels).

Now we wait....

btw nog een site tegen gekomen met wat info over alcohol maken hier praten se over hetzelfde goedje alleen nog beetj sinasappelsap erbij om de gist sneller de suikers op te laten nemen ben benieuwd of het voor ons ook zal helpen of alleen het alcoholprocess...http://www.waarwoontwillem.nl/alcoholprut_maken.htm
            Last edited by psychedelic1988; 21 December 2012, 13:58.

Comment

laat de boel maar borrelen :d
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Update week 8 dag 4

We beginnen met me weerstation met de lamp uit

hier een overzicht van de 5 overgebleven dames. Hier er daar wat bindwerk de takken houden de toppen niet...

en ja safety first brandblusser naast me vsa

Hier nog wat gezonde toppen

------------

Hier hebben we 1 van de stikstofbommen van water gist en suiker

En als laatste een van de bladeren van de gesneuvelde dame

hope you enjoyed it

greetz

Comment

Last edited by bramonius; 21 December 2012, 16:37.

Comment

i enjoyed it beginnertj, en net wat je zei , die 1ne gaat lekker in de cake
                    @ bramonius, heel goed verhaal weer al
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Thnx bramonius ik ga die foto straks nog ckr maken en plaatsen..
                      en ja schimmel nee dankje
                      die fabriekjes ga ik ckr blijven zetten kost idd geen drol en jou kunnen we wel geloven dat het helpt haha
                      Ze zijn idd redelijk op dreef maar naar mijn id verkleuren de pistels te snel aangezien we nog 4.5 week moeten
                      mooi plannetje om uit te proberen idd natuurlijk wel weer opletten wat voor materialen je gebruikt dat het geen giftige stoffen bevat voor je dames goeie tip ga ik ckr ook in elkaar knutselenheb ff snel je idtje uitgetekend credits gaan naar bramonius

mja verders bloeit het lekker verder dus zal het wel goed gaan

@ berry had vanacht klein topje gerookt rook naar niks maar smaakte wel dus we kijken wel ff tis tog barweinig(de hasj van het knippen was ook erg lekker moet ik zeggen).
                      Last edited by psychedelic1988; 22 December 2012, 11:32.

Comment

Goed verhaal man over die stikstof flessen , ik deed het met canna stikstof water en een vernevelaar maar dat kost nog wel is blad als lamp weer aangaat en blad nog nat is
                        Laat de toppen nog maar even zwellen Goodluck

Comment

Stikstof ? Je bedoeld CO2 toch zeker ?

Nog een pagina met uitleg.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@Langenl: verhaaltje was van bramonius wil er niet met de eer vandoor gaan haha straks ff kijken bij me dames hou jullie op de hoogte of ik effect zie groeten

@QnQ: als deze voor mij bedoelt was tis een post(194) van bramonius ik weet er verder ook vrij weinig van.....
                            En wat betreft de post van lange ik ben niet bekend met canna producten

Comment

Weet ik veel er staat canna stikstof N Vloeibare Stikstof meststof op de fles lol

Comment

zal wel kloppen dan he

week 8 dag 5

Last edited by psychedelic1988; 22 December 2012, 16:01.

Comment

Bezig...
                                X