Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja idd hier zijn het echt alleen de onderste bladeren die langzaam vergelen maar daar maak ik me nog niet echt druk om. Alles bloeit en de toppen groeien voort ze drinken goed
@cookaap:de toppen zien er idd erg goed uit en ruiken ook best haha
@berry ryder: word ckr een best nieuwjaar zal er begin februari van kunnen gaan genieten maar hoop wel dat de toppen nog flink aandikken anders is het wel een tegenvaller geweest voor de eerste keer haha
@weedoholic: ja dat wel maar het eind is nog minimaal 4 weken haha hou ze wel goed in de gate want het moet niet gaan verergeren
Minimaal 4? Ik ging uit van 3 weken, waarvan je 2 weken zou motten spoelen.
Als ze nog echt minimaal 4 weken moeten dan hebben ze wat te vreten nodig. Maar op zich staat 't er voornamelijk groen bij.
Dus ik zou voorzichtig d'r mee zijn.
En 't zijn mooie planten, duidelijk zie je dat 't diehard sativa's zijn.
Ook vette schoenen man; pillenschoenen van de jaren '90
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
ja ze hebben nu bijna 8 weken gehad en haze moet meestal 12 weken. heb ze eergister een kleine dosis ete mee gegeve daar laten we het voorlopig weer even bij. Mooie dames met straks lkkr weinig knipwerk haha ideaal
was een tip van de growshop dusja die volgen we dan maar he haha we gaan wel zien wat het me brengt als se maar aandikken en overeind blijven staan ben ik tevreden 1 ding heb ik al gezien bij het verneukte plantje de toppen zijn wel goed compact maakt me wel nieuwsgierig naar het eindresultaat van de andere 5
Comment