Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
bedankt man nee daar zijn we wel achter gekomen haha het is een heerlijk soortje om te roken maar kost wel tijd. Volgende ronde tog maar gewoon wietj dan zijn we weer wat eerder klaar ook(de meeste soorten dan)
de laatste loodjes zullen wel goed komen hier denk nog 3 weekjes volgens papier maar ik schat nog wel iets langer
jah toch haha begint nu allemaal goed aan te dikken toppen groeien naar elkaar toe ken nie beter haha.
volgende kweekie word een gewoon wietje ben nog nie uit wat precies.
Heb nou wel een maatje zover haha hij gaat een mooie scrog kast bouwe van 2.5m/1m/2.20m l/b/h met 6 haze plantjes en 2x 600w dus ja dan wisselen we gewoon een rokertje haha
ik durf het je echt niet te zegge kerel toppen zijn ong een dames vuist grootte maar wel compact en loeizwaar naar mijn id.
Ik zou wel tevreden zijn met 300 droog maar denk dat 200 meer in de richting gaat komen
Ja blijft haze he makker die geven over het algemeen al minder, maar 200 is ook lekker toch
ik ga bij mij ook voor 200 gram dan heb ik mijn doel bereikt, 50 gram per plantje
Comment