Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@trebert: klaar zijn ze nog niet je moet ff om de bruine haren heen kijken naar de trichomen maar volgens mij beginnen ze net milky te worden zover ik kan zien op een ingezoomde foto
@rodigan: in post 245 heb ik een ingezoomde foto geplaatst verder heb ik nog niet naar de trichomen gekeken omdat ze nog een week of 3 moeten dus dat me dames klaar zijn lijkt me sterk. Van de week bestel ik ff zon zakmicroscoopje om goed te gaan kijken...
Update bloei week 10 dag 3
De dames gaan nog steeds lekker voorruit, lkkr bezig met de aanmaak van nieuwe calyxsen
Hieronder weer wat pics voor de liefhebbers
ik zal nog ff kijken of er hier een foto bijzit die scherp genoeg is voor de trichomen als iemand hieraan kan zien hoever ze zijn want wat dat betreft zie ik het verschil zo niet echt tussen doorzichtig en milky(ik zou denken 50/50 nu)
Het lijkt erop dat me dames sneller klaar zijn dan gepland de trichomen op het blad rond me toppen zijn allemaal milky en al deels amber dus ik denk dat volgend weekend de bijl der in gaat. Vind het wel tamelijk snel voor een haze maar de trichomen liegen er niet om....
Comment