Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

@peacemaker:zal toch wel haha

@k1: ben idd best tevrede met hoe het allemaal is gegaan nog een paar dagen woensdag ga ik ze verminken door donker en droogte. Ik ben van plan om als deze run klaar is bij me maat verder te gaan linkje staat hieronder zodat ik de tijd heb om een nieuwe kast te bouwen met iets meer ruimte. Bij me maat gaat sowieso de purple haze die onderweg is de grond in en dan ook een 2e soortje dat hebben we nog niet besloten..

@Smowkie:thnx kerel bij k1 staat keuze en uitleg van zaden en next kweek

@berry ryder:vrijdag is het hakdag maat van me komt ff helpe knippe ken die dat ook alvast leren eh haha

@trebert:smaken zal tie

Comment

Ik heb hier ergens gelezen dat donker de kans op toprot verhoogt , vooral bij compacte toppen.
      ik weet alleen niet meer welke topic, het kwam van QnQ
      dus zou daar toch over nadenken
      Last edited by berry ryder; 6 January 2013, 20:33.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

ok haha das wel een slimme om ff uit te gaan zoeken dan

nog ff wat pics voor de liefhebber

5 more days to go

greetz

Comment

zijn we weer met een kleine update tricho's zijn weer bekeken en het word woensdag dag

nog wat pics helaas wel met de lamp aan heb me best gedaan

nu maar hopen dat morge of overmorge me weegschaal een x binnen is na 2 weken(het grote nadeel van de airmiles shop)
          Last edited by psychedelic1988; 7 January 2013, 22:54.

Comment

Hey makker, blijven er lekkere toppen uitzien mmmmmm.
            al een idee wat de opbrengst zal zijn ??

sigpic

Comment

time!!

zien er lakker uit

grtz

Comment

daar zijn we dan met 1 van de laatste berichten in dit topic dames waren klaar voor de
                Ff een hulptroep opgetrommeld we zijn ong. 2 uurtjes bezig geweest met het knippen waarna ik een aardig gewicht aan over heb gehouden 943 grammekes de fluffy topjes zijn gewoon tussen het bladafval beland(ong. 1/3 houd in ong. 315 gram droog) plus 127 gram bladafval voor Hasjiesj.

dit was het weer zo eerst ff een proevertje

greetz

Comment

Super
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Dat is dan toch een leuke opbrengst beginnertje, dat het maar mag gaan smaken.

Comment

Een vol huis haze, lekker hoor, geniet er maar van

sigpic

Comment

ziet er smakelijk uit man! Enjoy!!
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
                          daar zijn we dan met 1 van de laatste berichten in dit topic dames waren klaar voor de
                          Ff een hulptroep opgetrommeld we zijn ong. 2 uurtjes bezig geweest met het knippen waarna ik een aardig gewicht aan over heb gehouden 943 grammekes de fluffy topjes zijn gewoon tussen het bladafval beland(ong. 1/3 houd in ong. 315 gram droog) plus 127 gram bladafval voor Hasjiesj.

[ATTACH=CONFIG]156999[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]157000[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]157001[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]157002[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]157003[/ATTACH]

dit was het weer zo eerst ff een proevertje

greetz
                          Eheheh dus toch nog geen 4 weken he.
                          Nog ff over je opbrengst, reken je niet rijk maar reken volgens deze formule; nat gewicht / 5 = drooggewicht.
                          Dat is de vuistregel om je drooggewicht vrij accuraat te berekenen.

Voor de rest is het prima hoor, je rookt nu voor nog geen Euro per gram. Dat is in de shop wel anders.
                          Hoeveel we er ook van af halen, we zijn altijd winnaars!
                          Ik had de oogst ook elders laten drogen om direkt door te knallen

Cheers dude!
                          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Het ruikt heerlijk in me kast ben benieuwd over 1 a 2 weken

@barbamama: smaken zal tie en ben best tevrede met de grammetjes

@Berry: Haha was dat maar zo haha maar wel een hok vol heb het nu in die opruim netten van de ikea gepropt heb 2 vollen netten zie pics

@el nino: thnx man gaat vast wel lukken

@weedoholic: nee idd haha ze zijn erg hard gegaan de laatste week... wat betreft het gewicht maakt het me niet uit ik kan roken tot me volgende oogst..Idd en das nou een eerlijke prijs voor wiet of nie dan
                            Ik laat het hier nu even drogen omdat de eerste kweek begint bij een maatje die help ik een beetje op gang kast bouwe alles aansluite ophangen en dan is het wachte op de 320 zaden van weedlover... Zodra hij gestart is gaan we mijn kast iets verbouwen ga een klein beetje extra ruimte maken zodat ik gewoon in me hok kan staan dus hier zal ik over een week of 3/4 weer starten.

greetz
                            Last edited by psychedelic1988; 9 January 2013, 22:50.

Comment

Gister heb ik van het knipafval hasj gemaakt(eerste ronde) 1 pakketje van het bladafval(donkere hasj) en 1 pakketje van de fluffy topjes(lichte hasj) heb maar ong 5 min ziten shaken dus we gaan vandaag nog een x wagen kijken of we er nog iets uit krijgen. Ligt nu ong 12 uurtjes in de vriezer. Nu toch al een lekkere 4 gram hasj eraf gehaald

..

Comment

ziet er goeie hasj uit!! Ik gebruik daar ook altijd m'n bladafval voor

Welke methode heb je gebruikt ?
                                250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Bezig...
                                X