Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

ik heb het deze x gewoon met zon hasj shaker gedaan in een pakketje gevouwen en in de oven voor 15 min, en nu de koele bries eroverheen voor een uurtje maar de volgende ronde worden het ckr de Ice-O-Lator zakken.

Comment

Eindelijk is het zover alles is gedroogd en erg goed te roken alleen laat de geur nog even op zich wachten.
      We zijn uitgekomen op een droog gewicht van 269 gram fatsoenlijke toppen.

Comment

mooie budz man geniet er maar van

Comment

genieten zullen we bedankt man

Comment

die zal gaan smaken zeggeniet ervan
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Mooie opbrengst makker, laat het smaken
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

hmmamnesiaaaaaaa

Comment

thnx peacemaker
                  @berry smaken zal het haha
                  @bramonius: zit @ vorstverlet dus laat die amnesia maar beginnen

Comment

Zien er mooi witte toppen vraagje zit de haze smaak er goed in want zal wel de amnesia met de korte bloeitijd zijn en heb die nu ook staan ben wel bbenieuwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
                      Eindelijk is het zover alles is gedroogd en erg goed te roken alleen laat de geur nog even op zich wachten.
                      We zijn uitgekomen op een droog gewicht van 269 gram fatsoenlijke toppen.

[ATTACH=CONFIG]157787[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]157788[/ATTACH]
                      Nice

mobile message

Comment

Mooie oogst man! zeker goed voor je eerste keer! Kijk wel uit dat je gezicht niet op de foto komt want bij dei foto van je hasj kunnen mensen in jou omgeving wel uitvinden dat jij het bent

en dat wil je niet! (denk ik)

op naar de volgende keer, ik neem aan dat je dan weer een verslag bijhoud?

Comment

@trebert: er zit idd een diepe haze geur in (mag ook wel bij amnesia haze he haha)Stond zelf ook versteld van de 11 weken bloei maarja klaar is klaar tog

@general: thnx

@cookaap: nee idd dat hebben we liever niet had het zelf nog nie eens gezien haha. Maar volgende verslag is gestart zaden liggen te ontkiemen linkje staat hieronder

Comment

Zo mijn kastje is helemaal leeg en klaar om afgebroken te worden.
                            We gaan ons vandeweek waarschijnlijk bezig houden met een nieuwe kast te bouwen en die zal waarschijnlijk de volgende maten gaan krijgen 1,2m breed 2,7m lang en 2,3m hoog. Het is een grote kast maar ik wil geen gekloot meer dat ik niet fatsoenlijk rond met dames kan staan om ze water te geven of te bekijken. Ik twijfel nog om het hok in 2e te splitsen voor groei en bloei maar waarschijnlijk ga ik samen met me maat werken om te groeien en bloeien. Als de periodes goed overlopen kunnen we voor elkaar gaan groeien.

zodra we gaan bouwen komt er weer een verslag greetz

Comment

Voor de volgende ronde alvast zaden besteld:

5x Royal caramel van RQS
                              10x Special Queen van RQS(dit totaal zou bij RQS zelf 3 gratis zaden meegeleverd krijgen ben benieuwd)
                              5x Blue berry van Spliff seeds(voor wat kleur in de toko)

Wat we precies gaan zetten durf ik nog niet te zeggen we gaan eerst verbouwen
                              Last edited by psychedelic1988; 16 January 2013, 22:49.

Comment

mooie keuze in ieder geval...

ik ga volgende ronde ook blueberry van spliff zetten...ziet er lekker uit

btw mooie toppe en opbrengst zal zeker en vast goed smeken hey?

kijken uit naar je volgende kweek

grtz

Comment

Bezig...
                                X