Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

ik ben bang van niet QnQ zei al tegen me dat amnesia de hele periode nog doorgroeit en ja hoor iedere dag meer en meer. lamp hangt er nu net 50 bove maar het zou mooi zijn als se nog 20 cm doorgroeie en dan alleen nog maar bloeit maar we gaan het mee maken.

Het belangrijkste blijft toch dikke compacte toppen haha

Comment

ziet er goed uit houden zo de bloei zal ook waarschijnlijk ook wel probleemloos verlopen

Comment

thnx peuker

zou bijna zegge dat het allemaal te mooi is om waar te zijn voor een 1ste x.
        Zolang me vrouwtjes niet te donker kleuren moet alles goed komen(te licht blad ondervoeding en te donker blad overvoeding)
        echte voeding gemaakt voor beginners haha kan niet wachte op het eindresultaat

Comment

idd het is wel spannend vanaf dan de toppen beginnen te ontwikkelen is het gewoon goed kijken en afwachten en zeker de lv goed onder controle houden ivm toprot ik spreek uit ervaring alles komt wel inorde

Comment

ja dat zal bij mij misgien nog lastig worden lv is 40-50 met lamp aan en uit 50
            hier zullen we op korte termijn tg iets op moeten gaan verzinnen

Comment

ziet er goed uit mijn stoel is gezet

Comment

welkom zoek een plekkiej en geniet zou ik zegge

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
                  ja dat zal bij mij misgien nog lastig worden lv is 40-50 met lamp aan en uit 50
                  hier zullen we op korte termijn tg iets op moeten gaan verzinnen
                  dat is toch redelijk goed ?45% in de bloei en de laatste weken 40% denk ik dan zal het wel goed zijn laat je de afzuiging aan staan als de lamp uit is zoja mss wat hoger zetten en kijken of dat je de 40-45 haalt grtz

Comment

had van de week x int donker afzuiging op 10% geset maar toen liep het op naar 70 lv. sinds 1.5 week draait de afzuiging voluit om de lv iets te late zakken. maar zakt de luchtvochtigheid nog iets vanzelf namate de bloei of moet ik daar zelf iets voor breien??

Comment

wel normaal laat je de afzuiging tijdens de groei op het minimum draaien zodat de lv hoog blijft naarmate dat de bloei nadert begin je met de lv te laten zakken door de afzuiging wat hoger te zetten
                      tijdens de bloei is het ook best om de afuiger contstant aan te laten zodat de lv laag blijft maar je mag niet onder de 40% maar dat zal je zelf moeten ondrvinden hoe of wat het best gaat
                      je kan ook een ontvochter in je tent plaatsen

Comment

ok bedankt man

we gaan het dese week ff aankijke en anders is een ontvochtiger zo gekogt

Comment

hier zijn we aan het tikken voor de 2e x JD liep vast haha

hier nogmaals een lijst met de lengtes van me vrouwtjes..(hoogst gemeten top van de plant)

1:76CM
                          2:81CM
                          3:70CM
                          4:76CM
                          5:69CM
                          6:65CM

hier een foto van me weerstation met de lamp uit

in het donker schommelt de lv momenteel tussen 45-48

Hier een foto van me weerstation met 45 min de lamp aan..

de lv zal nog wat zakken en de temperatuur stijgt naar 28-29 grade.

Hier nog wat overige pics
                          ...
                          .

dit zijn niet egt fantastische foto's maar van het weekend(waarschijnlijk zaterdagmiddag)krijgen de dames een 2e fotoshoot aangezien er tog aardig wat vooruitgang in zit..
                          Last edited by psychedelic1988; 21 November 2012, 17:14.

Comment

ziet er goed uit

Comment

dus toch buigen?

Comment

denk het wel hoor haha zullen we over een weekje weten

Comment

Bezig...
                                X