Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat is het ckr maar dat krijg je vanzelf haha ik geniet alleen al van het groeien en bloeien,mooi procesj.Daarbij gaan we natuurlijke wel voor een zo goed mogelijke opbrengst
Heel apart iedere x dat ik de lettergrote aanpas pleurt me internet uit
Update week6-dag1
Vandaag krijgen ze een dubbele portie bloeivoeding en de laatste keer pk13-14 enzymen waren vorige week voor het laatst..
Ze staan er wat licht bij (niet echt goed te zien op de foto's ligt aan de camera) dus die voeding gaat wel goed vallen. Laat ze eerst nog ff anderhalf uur wachten met voeden kunne ze nog het laatste beetj water van gistere opzuigen.
vandaag begin ik met 2 pics van me voedingsschema:THC Tiel
hier paar foto's van het complete plaatje.Toppen dikke goed aan.
en hier me weerstation met de lamp uit. boven is in de woonkamer-onder me kast.
Ik kan me luchtvochtigheid en temperatuur perfect onder controle door dagelijk een raampje open en dicht te doen. Ik zorg dat me temperatuur in huis op 19.5 staat. Dan zetten we een raampje open in de huiskamer(alleen in de donkere periode en alleen de kachels aan in de slaapkamer-gang(aanzuig-afzuig principe trekt me kast de droge lucht van de kachel naar binnen).
ja toch gister dan dubbele portie bloei gehad en dat is ze niet af te zien dinsdag laatste portie voeding vanaf dan moet ik alleen water geven dus ben benieuwd als het dan toch nodig is voed ik kleine beetjes bij
Er is mij verteld door bramonius dat je die pk ook nog wat langer mag geven als jij denk dat ze het nog wel kunnen gebruiken
haze moet toch wel redelijk lang bloeien
@berry ryder: ok denk dat ik misgien nog wel een kleine dosis pk13/14 mee geef dan.Wil niet teveel aan me schema gaan lopen kloten want de voedingen schijnen volgens me growshop aardig geconcentreerd te zijn.
@arie: dit zijn idd de befaamde plantjes waar ik het over had ja, zoals het nu gaat word het een 1e super kweek tot nu toe maar 1 tegenvaller gehad en dat was spint
@barbamama:ja toch dit weekend gaat er weer een fotoshoot komen van ong.200 foto's heb ik weer iets te doen en kunnen jullie ook is een x zien hoe ik ze hier zie. En ja of et lkkr is motte we nog maar ffies afwachte haha
@berry ryder: ja idd moet nog 1x bloei geven volgens het schema maar denk dat ik daar ook nog een week aanplak aangezien ze toch minimaal 10 weken moeten bloeien en ben bang dat het nog langer word ook
korte update week 6 dag 2
-----Zaterdag of zondag mooie foto's-----
Hier wat foto's van bovenaf toppen dikken aan en de dames drinken ongeveer 0,5/0,6l per dag(afhankelijk van de pot)
..
hier een zijaanzicht....De kleine fluffy topjes onderin krijgen ook nog een lekkere portie licht.(zijn aardig aan het aandikken)
...
en final me weerstation(houd me temperatuur met de lamp aan onder de 27 grade en uit rond 21. De lv staat zowel met de lamp aan en uit tussen de 40-50)
ckr maar in me update van het weekend zul je wat meemaken kan je me daadwerkelijke toppen gaan zien+de grote...eindelijk weer een shoot met een camera van 2500+3500 euro lenzen troep. Hoop dan ook dat ik geen microscoop hoef te kopen zegmaar(handig zon vriendekring)
Ok kerel bij deze ga ik een map aanmaken om jullie stem op te slaan en bij te houden(zo kan iedereen ook maar 1 x stemmen).
goeie wilde gok het zou een resultaat zijn wat ik er ook ong. vanaf wil hebben maar tis nog een lange weg.
Comment