Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thnx we doen ons best haha vond ze erg langzaam op gang komen+het beheersen van de luchtvochtigheid ging niet egt lkkr zat met lampje aan op de 30-40 en met de lamp uit ongeveer 60 eigelijk net ff iets te weinig voor stekken(plus had al spint mee gekregen voordat ik begon dusja).
thnx haha tis maar goed dat jullie meekijken en ondanks de slechte foto's tog van mening zijn dat het er redelijk goed aan toe gaat ben blij met jullie reacties omdat et tog nog ff wenne is zon 1ste x
Me 2e hokje op een ander adresj is ook bijna zover nog paar kleine dingetjes halen en alles ophange aansluite. schatting nog 1 weekj voordat we beginnen.
daar word gedraaid door een vriendin van me en zal er zelf af en toe is een kijkje gaan nemen om te ondersteunen.
daar komen waarschijnlijk 12x neville haze te staan met1 hps 600 voor de groei en een 2e 600 hps erbij voor de bloei.(van deze haze heb ik al een proefertj op(zelfde mama) smaakte best, lang gelede dat ik uren stoned ben geweest van 1 joint)
zodra we daar klaar zijn met bouwe gaan we hier weer aande slag voor een aparte growhok en mayby ook nog aparte drooghok zodat we lkkr door kunnen gaan haha blijf lkkr rondneuze hier want komen aardig wat goeie ideen voorbij
ben bang dat ik straks tog een grammetj of 20 per week gaa roken en een lege voorraadkast word dan een duur grapje haha
sticky en peuker bedankt voor de reacties. ze zien er met de dag mooier uit. trok net me hokkie open en me neus werd gestreeld se beginnen nu al aardig te ruiken haha.
me plantjes groeie en groeie ma door als ik se recht omhoog laat gaan en een gat maak in et plafond kan straks me bovebuurvrouw ook nog mee geniete denk haha zitten nu gemiddeld op 60 cm. heb hier wel wat gelezen over het buigen en knikken van de stengels als ze te lang worden. zat al aan buigen te denken hoop alleen dat ik dan alles kwijt ga kenne mja zorg voor later
hier zijn we weer met een update aangezien ze hard vooruit zijn gegaan.
heb net maar weer een x de moeite genomen om ze even op te meten (zie foto 1)
vrouwke
1:69 CM
2:65 CM
3:60 CM
4:68 CM
5:51 CM(achterblijvertje staat dan ook op een verhoging)
6:59 CM
me 600W staat nu op een 45CM bove me hoogste plantj en 55CM op de kleinste het geeft me geen problemen op het blad tot nu toe, tog blijven we het goed in de gate houden want wil geen wiet die al half opgerookt is door me lamp
zometeen krijgen ze een 3e dosis bloeivoeding...eerst ff dit fixe dan is het uurtje voorbij(ik wacht altijd tot uur nadat de lamp aan is met voeden.)
heb net rond zitten turen in me kast en ik heb nou behoorlijk veel 7 vingerig blad was volgens mij een positiefs iets(ergens gelezen op het forum maar waar weet ik niet meer)
hier wat foto's met uitleg
1: dese foto is genummerd ivm. de lengtes.
2: 7 vingerig blad (1 van de vele)
3: 1 van de mooiere toppen tot nu toe
4: overige foto's het complete plaatje
nu is het tijd om een dikke te rollen en me vrouwtjes een happie te geven
me dames hebben vanmiddag een fotoshoot gehad twv 100 euries (handig zon vriendenkring) ben ong 200 foto's rijker zal ze straks ff uitzoeke en uploaden
Comment