Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

hier zijn we weer met een kleine update

deze keer weinig te vertellen en geen foto's aangezien jullie het verschil van gister en vandaag niet zullen zien op de foto's.
    Toppen beginnen nu aardig in omvang toe te nemen en ik denk dan ook dat ze eind van et weekend qua grootte vergelijkbaar zullen zijn met een ping-pong balleke(mits ze zo doorgroeien).
    ze lijken erg genoten te hebben van de 4e portie bloeivoeding-25ML-5L gemixt met 2e portie enzymen 6,25ML-5L en de 1e portie pk13-14 2,5ML-5L die ik ze eergister gegeven heb.

temperatuur met de lamp uit is 22,1
    temperatuur met de lamp aan is nu 24,3(lamp staat net aan anders 28-29 grade)
    LV met de lamp uit 45
    LV met de lamp aan 42

zware onweersbuien verwacht met kans op vallende bud's!!!!!!!!!!!!

dit was het weer even voor nu
    can't wait to sm0ke that sh!t

Last edited by psychedelic1988; 22 November 2012, 17:03.

Comment

goed bezig!!!!

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

Bloei week 4 dag 4....

hier zijn we dan weer met een update

Ik kan duidelijk merken dat de meeste groei eruit is, in 2 dagen tijd nog maar 3/4 CM.
        1:79CM(18L pot)
        2:83CM(18L pot)
        3:74CM(10L pot)
        4:80CM(18L pot)
        5:69CM(10L pot)
        6:67CM(8,5L pot)

En eigenlijk is van al die keren dat ik ze opgemeten heb goed te zien dat de 18L potten het toch beter doen in tegenstelling tot de 10L en de 8,5L. Ik heb nu al besloten volgende keer alleen 18L of groter te pakken aangezien ik hier toch goed het verschil in kan zien.

Vandaag weer wat foto's van alle 6 me vrouwtjes, die witte vlekken moeten toppen voorstellen

en hier me weerstation(lkkr zonnetje denk dat ik erbij ga zitten)

se krijgen nu een paar dagen schoon water mits nodig.
        Dinsdag krijgen ze weer voeding....

verder vrij weinig te melden

spreek jullie later

Comment

lekkere haze , verder vrij weinig te melden

Comment

haha dat is nog maar 5.5 week afwachten voor een proefertj en 7.5 week voor het echte werk

Comment

ziet er nog altijd goed uit doe zo verder en dat word een geslaagde oogst

Comment

blaas de rook maar richting brabant dan hahhaha

Comment

@peuker thnx ze zien er idd nog goed uit moet alleen me dosis bloeivoeding iets gaan aanpassen de bladeren worden iets te donker naar mijn doen.

@jaymiemac zodra ze zover zijn zal de rook jou kant op komen hoor ik zit niet ver weg van brabant dus 1 goeie windvlaag en j kan ze ruiken haha

ik zat er gister aan te denken om iets van een kleine competitie te starten hier in het topic mbt de opbrengst.
                  als er iemand een id heeft hoeveel ik droog van me plantjes van me plantjes af ga hale wou ik degene die er het dichtsbij zit een lkkre zak van 20 gram kado doen zodra ze klaar zijn maar dit gaat nog lastig worden aangezien we er niet van houden om ons adres door te geven hier.

dus als iemand een alternatief id heeft zou ik deze competitie ckr door willen zetten......

vandaag of morgen komt me lieftallige assistente weer foto's maken zodat jullie werkelijk kunnen zien hoe ver we inmiddels zijn.

greetz
                  Last edited by psychedelic1988; 24 November 2012, 14:29.

Comment

update week 4 dag 7

heb een beetj zitten rekenen en als me schema klopt(haze schema aangezien langere bloeitijd)zoude we ze op 01-01-2013 om mogen hakken. wat een geweldige manier om het nieuwe jaar in te gaan haha.
                    nog 1 dag dan hebben we 4 weken van de bloei erop zitten. Vond de toppen in het begin erg langzaam toenemen al groeiden ze nu aardig in omvang de afgelopen week.Verder heb alles nog een mooie groene kleur weinig minpunten eraan te melden.Volgens mij staan ze te springe voor de lading voeding van morgen

vrouwtjes hebben in lengte niet veel meer gedaan denk dat het nu alleen nog maar lengte van de toppen zelf ga krijgen(wat heel mooi uitkomt met de hoogte van me kast. ik heb nog 30cm speelruimte)

mooie foto's moeten nog even wachte jongedame lig ziek op bed

meer als dit valt er nu niet te vertellen spreek jullie laterss
                    Last edited by psychedelic1988; 28 November 2012, 16:17.

Comment

goeie smiddags

hier weer een update van week 5 dag 3....

hier een aantal foto's met een korte uitleg

foto genomen vanuit de deuropening(word een volle bak zo)

wat foto's van bovenaf

en hier nog wat foto's van me kleinste plantje(stond vooraan dus erg makkelijk om die te pakken)

en hier een paar toppen(zelfde plant als hierboven)begint ergens op te lijken

en uiteindelijk me weerstation(nog steeds alles onder controle)

Comment

Ziet er weer lekker uit.

Als je zo doorgaat dan heb je een knal nieuwjaar.

Geduld wordt beloond.
                        Veel gestelde vragen over het forum
                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL
                        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

da gaat hier de goeie kant op

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

@silas zo ruikt het ook hier en idd word een knal nieuwjaar
                            @Jaymiemac gaat idd super nou.Merk het meeste verschil zodra ze alles hebben gehad wat ze horen te krijgen(enzyme,pk13/14,bloeivoeding)

Comment

kan het jammer genoeg niet op de foto zetten(slechte camera,niet te zien) maar sommige pistels beginnen al een beetje bruin te kleuren. Weet iemand waar dat aan kan liggen of is het heel normaal in week 5 dag 4(lijkt mij zelf wat vroeg).....

Bij deze zijn we vandaag weer begonnen met bouwen. Ik had nog 2 kastjes op mijn verlanglijst(drooghok-voorgroeihok) waarvan nummer 1 in opbouw is. Me bloeikast staat in de slaapkamer nu gaan we in de woonkamer voor een voorgroei-groeihok waar ze straks zullen gaan genieten van TL-licht de eerste weken(ben er nog niet uit wat ik op ga hangen). Hier wil ik dan ook gebruik gaan maken van 2x PC Fan voor de in en uitvoer.

Maten:
                              Breed 220CM
                              Hoog 120MC
                              Diep 30CM

en hier een id van wat het moet worden

me bloeikast was ff vlug in elkaar geknutseld maar dat gaat hier niet gebeuren aangezien deze toch aardig in het zicht zit wil ik hem helemaal netjes afwerken. Zal hierbij weer gebruik maken van een houten frame met gipsplaten ertegenaan afgewerkt met glasvezelbehang en een likkie verf.
                              Last edited by psychedelic1988; 30 November 2012, 20:54.

Comment

moeten nog enkele weken hoor
                                Kan veel oorzaken hebben te hoge lv waardoor
                                je 'dauw' krijgt en zo je lamp je pistels verbrand
                                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Bezig...
                                X