Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

idd peace zo dacht ik zelf ook mja nu ff goed droog laten trekken voordat ik se weer geef. ik voel altijd aan 2 van de 6 dames hoe zwaar se sijn voordat ik se water geef de 8l pot en een 10 l pot als hun potje lkkr luchtig aan voelt krijgen se 400ml-500ml.

wil ik se allemaal goed wegen moet ik iedere x heel me kast leeg halen om bij de achterste potten te komen(eerst volgende kweek gaat de kast de kliko in want zoals ik hem gemaak heb is het behoorlijk kl*te werken)

@berry moet bij jou geen probleem wese ckr volgens mij zit je net als ik op de rand van de potten te wachten tot se klaar zijn haha

Comment

je voelt aan 2 van de dames...ga je op die vaststelling dan verder voor die andere 4 die andere 4 kan je toch niet weten hoeveel ze nodig hebben of niet nodig hebben als je er maar 2 checkt is beetje problemen zoeken tg
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ja ik weet het maar de grote potten kunnen naar mijn id beter tegen een halve liter dan die kleine potjes+de grote potten zijn ook grotere planten(veel meer vertakkingen)vandaar ook dat me kleine potten binnen handbereikstaan..Iedere dag alle potten in en uit je hok doen se ook nie goed qua stress lijkt me...

Comment

dat wel maar je weet totaal niet wat hun drinkgedrag is geef je teveel, geef je te weinig...kan allemaal grote rol spelen in je cycluszolang het goed gaat is er niks aan de hand maar als het verkeerd gaat waar ga je dan gaan zoeken als je niks weet over je dames

Comment

daar geef ik je gelijk in ga se nou eerst beetj droog laten trekken gaan we de potjes 1 voor 1 ffies aanvoelen dan bewatere nog een xtj voele.. doen we dan 1 maal per week ff de hele kast leeg trekken om het beide een beetj onder controle te houden(gewicht,stress)

moet wel zegge heb nu liever dat se even stil staan dan dat het herma's worden haha

Comment

zou gewoon een manier zoeken om aan je potten te raken, desnoods je dames beetje op elkaar schuiven ofzo dat je ertussen kan en zo naar voor werken maar zou toch echt wel zorgen dat ik al mijn dames kan aanvoelen

Comment

we gaan er in ieder geval hard over nadenken nadat ik naar de shop ben geweest haha zou zonde sijn als ik straks een mislukte oogst heb

Comment

idd denk ik ook maar je bent goed op weg te knallen maar voorkomen is altijd beter dan genezen en ikzelf ben vollop bezig met proberen genezen daarom dat ik het ook zeg

Comment

daar moet ik je ckr gelijk in geven thnx voor de tips

Comment

gister de dames een dagie geen water gegeven 4 hingen er een beetj slapjes bij die hebben nu 500ml vocht gekregen.1tj heeft 200ml gehad en de laatste helemaal niks pot voelde nog redelijk zwaar aan die checken we vanaaf nog wel even...

de grotere toppen zijn nu ong 4 cm breed en 6/7 cm hoog
                      was te laat thuis om foto's te maken heb nu weinig nut met een simpele nokia het enigste wat we dan zien zijn de strepen van de lamp.

morge weer een dag
                      Last edited by psychedelic1988; 13 December 2012, 16:36.

Comment

hier zijn we dan weer met wat foto's week 7 dag 4

verder zie ik nog weinig verbetering bij me dame in de 8l pot..

------------------------------

en nu is het tijd om weer te gaan

mzzl

Comment

Staan er nog steeds goed bij hier keep it up
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Gaat lekker hoor beginnertje, niets mis mee.

Comment

ziet er netjes uit !!

doe zo verder

Groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

hey barbamama gaat idd lekker met 5 van de 6 net nog ff goed rondgeneusd op het forum en bij die lichtere lijkt het toch verdomd veel op zwavel tekort....
                                thnx k1

nu nog een oplossing als iemand een id heeft wat ik kan doen ertegen zijn ze van harte welkom

Comment

Bezig...
                                X