Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

ja moet ff op internet bestellen dan was gvd 2 min te laat bij de gsmaar kan dat geen kwaad met zulke toppen?

Comment

ik zou die sproeimix niet pakken
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik vind het toch maar moeilijk om in te schatten of het nu een tekort is door ondervoeding of door overvoeding. Als het overvoeding is en je bemest nog wat extra ben je sowieso hard gepakt :/
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@rodigan: ik ga een gok wagen op overvoeding nu al een paar dagen schoon water aan het geven en het word er niet beter op maar ook nie zo snel slechter als eerst. bijvoeden kunnen we altijd nog doen nu wil ik eerst dat se gaat herstellen want ze hangt met touwtjes overeind

Comment

Ik denk ook dat je minder kwaad kan doen door even te stoppen met voeden. Dat is wat ik nu ook ga doen.
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

idd even die aarde schoonspoele kan ik altijd weer wat bijgeven als het echt nodig is maar iedereen bedankt voor het meedenken denk dat overvoeding/ophoping in het medium de oorzaak is geweest(potten drogen ook gedeeltelijk uit door de 600w waardoor die voeding niet opgenomen werd maar in de aarde achter is gebleven)

Nou zijn we vandaag ook even naar de zaak gereden om wat hydrokorrels te halen om bovenop de aarde te leggen hopen dat dat ook iets helpt....

gister smaakloze blunt vloei gedrenkt in een lekkere whisky vanacht laten drogen nu rollen we hem met een flinke portie amnesia om zo op me gemak aan het verslag te beginnen

greetz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Week 7 dag 6

Dit verslag word geschreven tijdens het genieten van een dikke blunt
              De lamp ging weer netjes op schema aan dus hebben we weer wat foto's gemaakt.......
              We gaan zo beginnen met een laagje hydro-korrels aan te brengen bovenop de aarde om uitdroging tegen te gaan, ik denk toch dat daar me probleem gedeeltelijk zat.

Als ik de touwtjes doorknip ligt de dame plat door me kast heen denk ik. Laten we maar positief denken ze komt er helemaal bovenop het verergerd in ieder geval niet meer.(als ze het maar red tot ze rookbaar is)

hier weer wat pics

mijn weerstation bovenste waardes zijn in me huiskamer de onderste waardes in me hok(lamp uit+1 fan aan)
              hier weer over duidelijk 1 half dooie en 5 gezonde dames

hier nog wat foto's ook weer duidelijk te zien dat 1tj het niet naar der zin heeft
              Last edited by psychedelic1988; 16 December 2012, 14:53.

Comment

Update week 8 dag 1(nog 5 weekies te gaan tot de)....

We beginnen met me weerstation lamp uit...

Hier een overzichtje van me hok zoals te zien begint alles een beetje te hangen richting de wanden(volgende keer zeker een stokje erbij vanaf het begin). Toppen zijn ong. een dames vuistje groot(bij 5/6) 1tje doet niet heel veel meer naar mijn id(ik geef ter nog een week dan is ze waarschijnlijk kaal en verdwaald in een cake).

Hier sprong de lamp net aan. Op de eerste foto zijn de kleuren wel heel overdreven daar lijkt net de hele plant geel de 2e en 3e foto zijn realistischer wat betreft de kleuren.

Dit is dezelfde foto maar een lijntje getrokken om de top groeit nu een hoekje om. Niet echt goed te zien op de foto vandaar dat lijntje. Last van groeie naar de zon denk!!!

Comment

lekker haze, nog even makker en dan lekker roken en ditis de eerste kweek de volgende word nog beter toch

sigpic

Comment

daar gaan we voor nu alweer een hele hoop van deze kweek geleerd ik denk dat die ene slechte dame volgende week omga voor een cakje want die is bladloos dan(kunnen we mooi wortels gaan bestuderen en evt. andere oorzaken van de vergeling nagaan)

Comment

week 8 dag 3/dag 4(midnight)

bij deze is vandaag de hakbijl in 1 van de 6 plantjes gegaan na het vergeelde en verschrompelde blad weg gehaald te hebben(alleen wat makkelijk los ging) had ze nog maar alleen de kleine blaadjes tussen de toppen die ook al begonnen te vergelen..

Ze bloeide niet meer dus bij deze een kleine opbrengst die waarschijnlijk een cake in gaat.
                      Net de dame geknipt en te drogen gehangen het is niet heel veel soeps mja tog wat foto's

Owjah heb eindelijk een camera dus nu normale foto's...

Dit zij de toppen die ik ge-oogst heb

Hier hebben we het geknipte resultaat(valt zwaar tegen 4.5 week te vroeg oogsten)

En als final me wortelstelsel na 9 weken totaal vanaf stek(8L potje)

De bijgevoegde foto is het plantje ongeplukt alle grote bladere lieten los door er tegenaan te tikken.
                      Dit was het weer morge een update van me 5 gezonde dames

greetz

Comment

Comment

toch nog 5 dames die lekker kunnen uitbloeien komt wel goed makker

sigpic

Comment

Comment

I'll keep that in mind

Comment

Leerzaam Bramonius. Hoelang laat je de fles tussen de dames staan?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zonde beginnertje, dat je dame zo vroeg moest oogsten. Ben benieuwd of ze wel smaakt.
                                En nog 5 die lekker gaan, dus het gaat goed hier.

Comment

Bezig...
                                X