Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower: 5x Northern Light, 1X RoyalAK, 1x Cheese, 1x Sweet mango, 1x Haze, 600W, DS100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower: 5x Northern Light, 1X RoyalAK, 1x Cheese, 1x Sweet mango, 1x Haze, 600W, D

Nah, meer voeding denk ik van niet ouwe.
    Als ik zo naar je lamp kijk dan zit die er moedernoikend dicht op je planten.

Ook is je opzet nogal onlogisch; je draait een run van verschillende strains waarvan de eigenschappen volledig verschillen.
    Lees, kijk en huiver:
    Northern Lights = indica/sativa/ruderalis mix, korte lengte
    Royal AK = indica/sativa mix, gemiddelde lengte
    Cheese ook zoiets.
    Sweet mango = klinkt als een hazesoort, dus een sativa = grote lengte
    En dat geld natuurlijk ook voor die haze.

Sativa's gaan meestal na uiterlijk max. 1 week 18/6 meteen over op 12/12. Anders worden ze simpelweg te groot.
    AF'ers werken het best onder een 18/6 of 20/4 regime.

'T probleem waar je dus vervolgens tegen aanloopt is 't bepalen van je lampafstand.
    Want waar je nu last van hebt lijkt niet op een voedingstekort of overschot maar eerder op een verdampingsprobleem. Te warm dus.
    Zo op het oog gezien staat je lamp geen 60cm van je grootste plant af gemeten, maar een stuk minder. Dan krullen je bladeren naar boven.

Overigens snap ik je opzet dan wel weer hoor, elke dag hetzelfde eten is ook niet kool.
    Of elke dag met dezelfde vrouw rollenbollen, is ook geen pretje
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Re: Autoflower: 5x Northern Light, 1X RoyalAK, 1x Cheese, 1x Sweet mango, 1x Haze, 600W, D

Het gaat niet zo goed met de planten.. Ze hebben een 4-5 tal dagen geen water gekregen (feestdagen..), bijna alle planten kleuren geel, toppen groeien niet meer.
      Zal ze nu nog om de 2 dagen bloeivoeding (B.A.C.) en PK Booster geven, hopelijk herstellen ze dan een beetje. Iemand nog tips?

Enkele foto's:

Comment

regelmatig wateren.
        Niet droog laten worden en dan een plons water erin kieperen, misschien een keer een beetje groeivoeding erbij ?
        Ik weet niet of het helpt, maar nu vergeelt het wel erg rap.
        Al het dorre blad, wat versnippert als je ze pakt, verwijderen zodat er geen stukjes in de toppen blijven steken.
        Veel bidden.
        Last edited by QnQ; 4 January 2013, 11:33.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik lees dat je van plan bent over te planten, je potten zien er groot genoeg uit naar mijn mening aangezien het dezelfde potten zijn die ik gebruik, mooi verslag mooi tentje , ik kom nog terug
          Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
          groe(n)tjes for all

Comment

Misschien al aan een kleinere lamp gedacht....400w hps..zou goed moeten zijn, dan hoeft de Van ook niet op volle toeren te draaien. Succes gr jose

Comment

1 van de 6 planten is volgens mij klaar, wat denken jullie?

Denk dat ik deze vanavond ga oogsten en te drogen leg in een kartonnen doos in een warme ruimte.

Comment

Autoflower: 5x Northern Light, 1X RoyalAK, 1x Cheese, 1x Sweet mango, 1x Haze, 600W, DS100

Het lijkt inderdaad wel of ze er genoeg v an heeft in ieder geval :p laat het smaken

Comment

waarom knak/buig je de planten niet die te boven je lamp uit stijgen? in een richting waar nog geen/ weinig andere bud's zitten

Comment

Hallo man
                    hoe heb jij je buis ventilator bevestigt aan je tent?
                    ik heb ongeveer dezelvde tent en setup maar heb nog niet echt een manier gevonden om mijn buis ventilator te bevestigen

Greetz Wiedewiet

Comment

Je kan hem ook buiten je tent zetten hoor als je ruimte hebt.....
                      Heb ik ook zo en ik ruik niks:-p
                      Mooie toppen hoor!!!!! SWEET!!!
                      Grtz Thur
                      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

en hoe staat het met je dames?

grtz JohnnyHaze

Comment

Bezig...
                        X