Re: Autoflower: 5x Northern Light, 1X RoyalAK, 1x Cheese, 1x Sweet mango, 1x Haze, 600W, D
Nah, meer voeding denk ik van niet ouwe.
Als ik zo naar je lamp kijk dan zit die er moedernoikend dicht op je planten.
Ook is je opzet nogal onlogisch; je draait een run van verschillende strains waarvan de eigenschappen volledig verschillen.
Lees, kijk en huiver:
Northern Lights = indica/sativa/ruderalis mix, korte lengte
Royal AK = indica/sativa mix, gemiddelde lengte
Cheese ook zoiets.
Sweet mango = klinkt als een hazesoort, dus een sativa = grote lengte
En dat geld natuurlijk ook voor die haze.
Sativa's gaan meestal na uiterlijk max. 1 week 18/6 meteen over op 12/12. Anders worden ze simpelweg te groot.
AF'ers werken het best onder een 18/6 of 20/4 regime.
'T probleem waar je dus vervolgens tegen aanloopt is 't bepalen van je lampafstand.
Want waar je nu last van hebt lijkt niet op een voedingstekort of overschot maar eerder op een verdampingsprobleem. Te warm dus.
Zo op het oog gezien staat je lamp geen 60cm van je grootste plant af gemeten, maar een stuk minder. Dan krullen je bladeren naar boven.
Overigens snap ik je opzet dan wel weer hoor, elke dag hetzelfde eten is ook niet kool.
Of elke dag met dezelfde vrouw rollenbollen, is ook geen pretje
Nah, meer voeding denk ik van niet ouwe.
Als ik zo naar je lamp kijk dan zit die er moedernoikend dicht op je planten.
Ook is je opzet nogal onlogisch; je draait een run van verschillende strains waarvan de eigenschappen volledig verschillen.
Lees, kijk en huiver:
Northern Lights = indica/sativa/ruderalis mix, korte lengte
Royal AK = indica/sativa mix, gemiddelde lengte
Cheese ook zoiets.
Sweet mango = klinkt als een hazesoort, dus een sativa = grote lengte
En dat geld natuurlijk ook voor die haze.
Sativa's gaan meestal na uiterlijk max. 1 week 18/6 meteen over op 12/12. Anders worden ze simpelweg te groot.
AF'ers werken het best onder een 18/6 of 20/4 regime.
'T probleem waar je dus vervolgens tegen aanloopt is 't bepalen van je lampafstand.
Want waar je nu last van hebt lijkt niet op een voedingstekort of overschot maar eerder op een verdampingsprobleem. Te warm dus.
Zo op het oog gezien staat je lamp geen 60cm van je grootste plant af gemeten, maar een stuk minder. Dan krullen je bladeren naar boven.
Overigens snap ik je opzet dan wel weer hoor, elke dag hetzelfde eten is ook niet kool.
Of elke dag met dezelfde vrouw rollenbollen, is ook geen pretje
Comment