Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrOp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrOp

Korting op 420shop
    banner-380--60-pix.gif

Hey,

We zijn weer van start gegaan hier met de nieuwe kweekronde, waarin ik deze keer twee nieuwe soortjes uitprobeer. Deze zijn beiden medical strains. De Black Sugar zou goed zijn tegen neerslachtigheid en depressiviteit, terwijl de Blue Rhino meer een painkiller is door een gehalte van 1,9% CBD.
    Na een prettig contact met de mensen van Metrop krijg ik van hen de kans om hun volledige voedingslijn uit te proberen tijdens dit kweekje. Vandaar maak ik ook uit dank wat reclame voor deze mensen met hier en daar een occasionele Metrop-banner

5_kleintjes.jpg

Ik ben benieuwd hoe het me met deze zal afgaan, hiervoor gebruikte is steeds het Plagron Terra Concept.

Deze ronde doen we het met:

Positronics - Blue Rhino - Medical strain
    Female Seeds - Bubble Gummer
    Female Seeds - Black Sugar - Medical strain

Setup wordt dezelfde als vorige ronde, maar om de budrot tegen te gaan komt er in bloeifase extra ventilatie bij en zal de koolstoffilter vervangen worden door een exemplaar met iets grotere capaciteit.

Opzet:

- Thermometer min/max
    - Hygrometer
    - 1 Gavita Digistar 600 Watt dimbare EVSA
    - 1 Philips Son-t Pia Green power 600 Watt
    - Tent SJ DR120 II 120X120X200
    - 1 Davin DV 12 schakelkast 2X600 + Timer

en verder?

3 Zakken Atami Bio Growmix, er was jammer genoeg geen Lightmix te verkrijgen
    Hierdoor zal ik helaas de MR1 haast niet nodig hebben.
    Plastic pots 7,5 liter, Smartpots 11 liter
    een nieuwe Ph meter
    Voedingslijn Metrop
    Ik heb mijn cheape kap wat opengerokken voor dit kweekje en de lampbevestiging wat verplooid zodat de lamp weer mooi recht hangt onder de reflector, volgende maal komt er hoogstwaarschijnlijk een Adjust-a-wings kap.

Zaterdag ll. de zaadjes in de stekgrond gedaan en vandaag staan er al 15 v/d 16 boven, dus vanavond of morgen zal ik waarschijnlijk voorzichtjes de lamp aanleggen op 300 Watt vermogen...
    Wat denken jullie?

P1050631.JPGP1050632.JPGP1050634.JPG

Grtz,

DJ Felix

4-METROP.gif

Attached Files

Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO

Ziet er veelbelovend uit kerel! Ik volg je, ben benieuwd Wat Metrop voor jouw zal betekenen

Comment

Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO

succes deze ronde !
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

en hoppa felix gaat weer door stoeltje gezet,succes m8

Comment

ola felix terug van start, good luck en knallen maar felix
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Zet em op jongen!!!

Comment

veel geluk met je nieuwe ronde Dj
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ziet er netjes en verzorgt uit, succes de ronde en dat het maar veel lekkers op mag leveren.

Stoel is gezet!
                Last edited by THC Dude; 23 November 2012, 10:40.

Comment

Merci aan iedereen voor de steunbetuiging bij dit nieuwe kweekje , zet maar allemaal jullie stoeltje bij, ik leg een chill deuntje op hier in Studio HPS...

Dag 2 - 12/12 - Vanaf deze avond op 600 Watt

Daar gaan we weer banner-380--60-pix.gif

P1050645.JPGP1050644.JPGP1050646.JPGP1050647.JPG
                  Last edited by DJ Felix; 11 November 2012, 16:08.

Comment

Het is wel zo, hoe langer jij voorgroeit hoe meer er aan de plant komt/zit aan het eind van de kweek, houd daar wel rekening mee.

Ze hebben een nieuwe broek aan, dus daar kunnen ze niet meer over klagen dus knallen met die handel!!!

En die Metrop MR1 en MR2 kan je zelfs druppelen, als je het maar goed oplost. En die Root en Bloom kan je gewoon vernevelen. Dat doe ik nu met de Root als douche 2x per week.

Succes!

Comment

P1050651.JPG

Ik heb ook een nieuwe voorfilter op de koolstoffilter geplaatst, het werd tijd

P1050653.JPGP1050650.JPGP1050652.JPG

In een later stadium komt er nog een MABO automatische brandblusser in de ruimte zelf. Branddetectoren zijn ook al geplaatst. Ik wil gewapend zijn als ik ooit pech zou krijgen.

Grtz,

DJ Felix
                      Last edited by DJ Felix; 12 November 2012, 23:00.

Comment

goed bezig veiligheid voor alles !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dag 6 - 12/12

Gisteren per ongeluk eentje de kop afgedaan door een dichtvallend tentdoek
                          Vandaag begonnen met het ijken van de pH meter, zodat we betrouwbaar de boel kunnen juicen.

P1050654.JPG

Vandaag hebben de dames 1 liter water pH 6,5 vanuit de drukspuit gekregen samen met de Metrop Aminoroot. Ik heb 2,5 liter van het spul aangemaakt ivm dosering van de Aminoroot. Kan ik dit een dagje bewaren denken jullie?
                          Ik moet zeggen dat ze er goed uitzien na hun badje...
                          1 van de 2 BBG slungels vond het niet leuk en heb ik ietsje moeten rechthelpen. Voor de rest lijken ze goed te wortelen.

P1050657.JPG P1050658.JPG P1050659.JPG P1050660.JPG

Nog een overzicht in de tent:

P1050655.JPG

Ze hebben nu nog een viertal uurtjes om wat op te drogen voor hun zonnetje opkomt

Grtz,

DJ Felix

banner-380--60-pix.gif

Comment

staan mooi felix
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Goed bezig Felix !
                              Succes met je nieuwe run.
                              Led's grow !

Comment

Bezig...
                              X