Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrOp
Ik begin stilletjesaan tegen tekorten aan te lopen, en ik denk dat ik ze de laatste gietbeurt te nat gezet heb (dag 13)
Ik heb nu dit voor: P1050859.jpg Roestachtige verkleuring op oudere bladeren ik gok Ca of Mg tekort volgens de bladprobleemoplosser?
Ik heb ze vandaag een sproeibeurt gegeven met Metrop Amino Bloom.
Hopelijk helpt dit een beetje om de vergeling in sommige plantjes tegen te gaan...
Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO
Dag 48 - 12/12 - Dag 24 Bloei
Bij deze wat foto's uit mijn tentje. Ik probeer wat op te bouwen nu met de voeding. Vorige beurt hebben ze Calgreen meegekregen en nu was het drie daagjes later de beurt aan de MR2.
Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO
Okay Rebel, gaan we proberen nog wat de dosis te verhogen. Ik denk niet dat ik met een blokkade te maken heb maar ik heb ze de laatste drie weken met mijn verbouwingen niet echt veel aandacht gegeven. Dus ik heb alles heel algemeen gedaan, iedereen evenveel en daar zie ik nu de results van. Het helpt ook niet met al mijn verschillende potmaten. Volgende maal een opstelling met 12 planten, allemaal in 11 liter Smartpots denk ik, die bevallen me wel.
Daar heb je het probleem al......
Allemaal veschillende potten, de een trekt dus eerder de pot leeg dan de ander. Het is wel te doen hoor maar dan moet je echt per pot gaan kijken wat de plant daar uithaalt in 1 dag.
Smartpots zuipen wel meer water dan gewone potten he...houd daar wel ff rekening mee.
Succes en zodra je ze wat meer aandacht geeft is het zo weer weg.........hoop ik.
@ K1 & Rebel: thnx
Dag 50 - 12/12 - Dag 26 Bloei
Nu fase 1 v/d verbouwing ten huize Felix achter de rug is kan ik weer wat tijd besteden aan mijn plantjes. Hoog tijd, zo bleek, want ze stonden er niet echt fris meer bij. Na de metrop2-banner.gif MR2 bloeivoeding eergisteren hebben ze gisteren ook nog eens een douchke gekregen met 1 liter Amino-bloom. Ze staan al een stukje frisser nu en de exemplaren met het meeste achterstand zijn min of meer gestabiliseerd. We gaan ze vanaf nu weer individueel bekijken om er zo nog het beste van te maken. Blue Rhino is HET soortje van deze kweek, ze bloeien als een tierelier in hun SM-pots. De BBG'tjes geven zoals steeds geen enkel probleem maar de Black Sugars ben ik niet echt tevreden van voor het ogenblik, die doen moeilijk kwa water en voeding...
Comment