Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrOp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO

Als jij het zegt Peace dan ga ik graag voor de Adjust als die kwalitatief nog beter is. De adjust heeft ook meer reflector-oppervlak dan de Lucilu.
    Maar ik had - met de nadruk op - ergens gelezen dat de Adjusts nogal duur waren voor wat ze zijn, mede daardoor dat ik naar de Lucilu ben gaan kijken...
    Volgens de site van Adjust bestaan ze nu in drie versies hun kappen, nl de Avenger, de Defender en de Enforcer, maar hier in de lage landen in de GS's is blijkbeer alleen de avenger verkrijgbaar...

Comment

Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO

wel als je de prijs vergelijkt van de lucilux en dan van de adjust en je bekijkt de oppervlakte van de reflector dan heb je je prijsverschil waarschijnlijk...dus beiden zullen evengoed zijn, een reflector is een reflector in mijn ogen maar het is de oppervlakte die bepaald hoeveel straling je geeft toch? dus dan is de adjust een tikkeltje beter volgens mij maar de materialen zijn hetzelfde en blijven hetzelfde
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Dag 64 - 12/12 - Dag 40 Bloei

De kogel is door de kerk. Vanaf 21 januari beginnen we deze batch te spoelen, ben het beu. Begrijp me niet verkeerd, er zal wel een en ander afkomen maar dit kweekje is toch niet geworden wat ik ervan verwacht had, en ik zou graag met een schone lei herbeginnen onder - hopelijk - idealer omstandigheden met alle nieuwe gear. Vandaag metrop2-banner.gifMR2 + Calgreen bij het gietwater gegeven. pH 6,2 - Ec 1,8 - 150 @ 450 ml volgens behoefte planten.

Grtz

DJ Felix

Comment

korte pijn felix en welke nieuwe gear heb je gekocht of ga je aankopen enkel de adjust of iets anders

Comment

Yup, inderdaad de korte pijn, de derde keer was geen goede keer bij mij... De haren beginnen al wat bruin te worden maar de toppen van de BS en BBG worden er niet voller op. Spoelen die handel, enkel de Blue Rhino ga ik nog een keer of twee voeden alvorens te spoelen want daar zit nog progressie in.
            Ja idd de adjust, de nieuwe propagator, de Gavita Enhanced lamp en 12 ipv 16 stuks in SM-pots van 11 liter. Al de rest blijft hetzelfde, ik doe het volgende keer weer met Metrop. Koolstoffilter wordt ook vervangen. En dan maar hopen op een vette ronde BB X WW en Mohan Ram

Comment

knallen maar felix

Comment

3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrOp

Succes kerel , komt goed

Comment

Na de nodige problemen meegemaakt te hebben, EVSA kapot (omgeruild voor nieuwe digistar - Top service!!) enkele dagen later weer niks meer. Na lang zoeken ontdekt dat de interne fitting van de spiegelkap slecht contact had. De isolatie was volledig weggesmolten, en de stroomdraad was uiteindelijk doorgeknapt door de warmte. Overal roet en brandsporen rond de fitting en op de lampvoet. De doorgeknapte stroomdraad heeft ons gespaard van een afgebrand huis, want eenmaal het contact weg was is de EVSA gewoon afgeslagen. Ik hoop dat ik nu de laatste zwakke schakel uit de keten ontdekt heb, de spiegelkap is vervangen door een Adjust a wings avenger. Voor mijn verdere zielerust ga ik zsm een Mabo-brandblusgranaat hangen in de kamer, zodat als het zaakje draait wanneer ik weg ben ik met een gerust hart de boel kan achterlaten.
                  Ik heb dit kweekje dus vroeger moeten afbreken dan gepland wegens geen licht en het knippen is dan ook geen pretje aangezien de helft van de exemplaren op niet veel trekt .

Nog vijf stuks te

Felix

Comment

Dan heb je flink mazzel gehad kerel, en zo zie je maar......altijd alles goed aansluiten en nakijken!!!!

Succes met je nieuwe spulletjes!

Comment

das idd geluk hebben want voor zelfde geld man man mag er niet aan denken...

Comment

@ Rebel: al mijn aansluitingen waren gedaan volgens de regels van de kunst met adereindhulzen. Het is de interne fitting aan het 'porselein' die gefaald heeft.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dag 86

Deze Blue Rhino zijn bladeren waren blauw-rood naar het einde, deze heeft de meest penetrante geur van allen, nie te doen

P1060097.JPGP1060098.JPG

Een overzichtje van de verbouwde tent aka drooghok:

P1060099.JPGP1060100.JPGhet droogrek onderaan is knipafval voor de Ice-o-lator...

Grtz,

DJ Felix

Comment

die heeft een funky kleurtje zeg, specialleke voor te roken felix

Comment

Comment

Je hebt grote kans dat je van de Blue Rhino met haar penetrante geurtje het meest stoned gaat worden. Ben benieuwd hoe ze smaakt...

Comment

Comment

Bezig...
                                X