Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrOp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO

Die willek ook wel is proberen en dan maar hopen op dat zwart fenotype

Grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Re: 3de ronde HPS in een SJ DR120: Blue Rhino, Black Sugar en Bubblegummer juiced by MeTrO

@ Hashizall : Ik heb nog drie zaadjes over van de Sugar, misschien dat het me met deze lukt in aanstaand kweekje

Hallo topicvolgers,

Ik ben zo goed als klaar met deze. Alles is gedroogd en gekuist, weckpotten en zakken gevuld, we kunnen er weer voor eventjes tegen.
      Het grand total van deze kweek is een bescheiden 330 Gram.
      Niet slecht als je rekening houdt met de problemen die ik op het laatst gehad heb, de kapotte EVSA en dan het slecht contact aan de draad van de kap...
      Mijn Philips lamp had dus totaal geen problemen met de opstartfrequentie van de Gavita Digistar, maar eerder met het slechte contact in de goedkope klotekap die mijn huis bijna heeft doen affikken.
      Jullie hebben nog een rookverslagje van de Blue Rhino tegoed in dees topic!

Nog een detailshot van een top van Stinky, de Blue Rhino met de rare feno en de blauw-rode bladeren

P1060118.JPG

Grtz,

Felix

Comment

laat het je smaken felix
        Led's grow !

Comment

Rookverslagje - Blue Rhino - Positronics - Medical strain (Pain-Killer):

De genetica van deze soort is Blueberry X White Rhino. Deze indica-dominante soort geeft een zeer kruidige geur af. Er wordt door Positronics een gemiddelde waarde van 16% THC en 1,9 % CBD opgegeven voor deze, of de mijne dit halen weet ik niet maar medisch potentieel hebben ze blijkbaar wel. Ik heb wat problemen en pijn als ik draaibewegingen maak met mijn nek, als ik deze genuttigd heb, wordt het veel minder lastig om achterom te kijken Een lekkere, kruidige geur en smaak, aangename en controleerbare high. Bij veel roken word ik er eerder wat suf van. Gewoon proberen deze, zeker als je om medische redenen naar een aangename pijnstiller zoekt.

P1060231.JPG

Felix

Comment

Bezig...
          X