Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
M'n cheese hangt mooi te drogen, ze voelt aan de buitenkant al wat 'krokant' aan, drogen gaat goed dus Ik laat ze minstens nog een week drogen en darnaa in glazen wreckpotten om te curen
Haze 2.0 (zal in tegenstellingen tot wat ik eerder dacht vroeger klaarzijn. zoals je ziet zijn er al redelijk wat bruine haartjes aanwezig en de trichos beginnen ook al behoorlijk milky te worden ) DSCF1652.jpgDSCF1665.jpgDSCF1660.jpgDSCF1661.jpgDSCF1662.jpg
White Widow (afbloei verloopt redelijk snel, khad gedacht om eind deze week te oogsten, zal wss vroeger worden . Zogoed als alle trichos zijn namelijk milky!) DSCF1655.jpgDSCF1658.jpgDSCF1659.jpgDSCF1656.jpg
Hi y'all.
Ben opgestaan vanmorgen en nog es een blaadje van de WW onder de microscoop gelegd, hier en daar zag ik een wat amberkleurige gloed dus oogsten maar . Hierbij wederom dezelfde 3 stappen als bij de Cheese .
Maar goed, eerst nog wat foto's van m'n Haze om de volgdorde toch wat te respecteren
Ze heeft, zoals je kan zien, behoorlijk grote buds (ze voelen wel nie supercompact aan). De geur ervan is ook hemels, je ruikt dat het een krachtig weedje zal zijn
Dat zullen aangename rookverslagen worden hehe
Comment