Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jawel hoor haha :p, maar ook gewone plantjes . Had nu enkel af's gezet wegens tijdgebrek (het plan was dat ze rond kerst klaar gingen zijn, niet dus ). Dus volgende ronde wss 2 feminised planten, en 1 of 2 af's
Suggesties voor redelijk makkelijke, smaakvolle strains ? Zelf kan ik nooit een keuze maken, ik wil alles kweken
Kheb al es gekeken bij Barney's Farm en daar sprak hun Blue Mammoth me wel aan, El Nino van de Greenhouse is ook nog een optie, zoveel keuze
Jawel hoor haha :p, maar ook gewone plantjes . Had nu enkel af's gezet wegens tijdgebrek (het plan was dat ze rond kerst klaar gingen zijn, niet dus ). Dus volgende ronde wss 2 feminised planten, en 1 of 2 af's
Suggesties voor redelijk makkelijke, smaakvolle strains ? Zelf kan ik nooit een keuze maken, ik wil alles kweken
Kheb al es gekeken bij Barney's Farm en daar sprak hun Blue Mammoth me wel aan, El Nino van de Greenhouse is ook nog een optie, zoveel keuze
Pineapple chunk schijnt ook erg lekker te zijn van bareneys komt die ook geloof ik....
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Ze zal wss nog een week, mss 2, blijven staan. Dan gaat de schaar der ook in!
Verder kan ik zeggen dat m'n cheese al behoorlijk droog aanvoelt, binnenin is het nog vochtig wss. We zullen zien wat het zegt dit weekend
White Widow hangt ook goed te drogen, maar zal er dit weekend nog niet van proeven, daarvoor is het nog te vroeg.
Rookverslagen volgens dus
Als je al een droog stukkie heb gewoon afbreken en door je grinder, daarna fijn spul op een warm plekje leggen en een paar uur later heb je kurk droge rookbare shit:-p
ENJOINT!!!
ja das waar maar ik bedoelde ook maar 1 klein stukje hoor Als je geen wiet meer hebt liggen is het heerlijk om een klein stukkie van je nieuwe oogst te grinden en alvast te
proeven hoe ze ongeveer word:-p Als je nog droge wiet hebt dan gewoon lekker laten hangen inderdaad:-p
Maar ik ben zooooooo ongeduldig i know!!!
Laters
Comment