Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De cheese is nu een week aan het drogen, ze is al behoorlijk droog dus kunnen we ervan roken . Dit ga ik echter nog nie doen, buiten nu dan voor dit verslag.
Ik heb nu alle buds in glazen wreckpotten gestoken om te curen. Hier blijven ze toch ik besluit ze op te roken hehe
Kheb ze ondertussen ook gewogen, drooggewicht is uitgekomen op 18,6g. De bud die je op foto ziet weegt 4,4g.
Qua smaak is het zeer overweldigend, zoals een cheese moet zijn . Ze heeft een zeer volle, dominante, kauwgom-achtige smaak met een kazige nasmaak.
Ze durft wel es te stekken in de keel, maar dat draagt alleen maar bij tot een leukere rookervaring!! De high ervan blijft een mooie tijd hangen, Tijdens het roken voel je al je spieren wat relaxeren en eenmaal je halfweg zit merk je dat je mega stoned bent en in de zetel wil liggen .
Je krijgt er ook behoorlijk wat honger van! Meer dan gewoonlijk
Al bij al vind ik m'n Cheese zeer geslaagd. Smaak zit zoals ik ze wilde, gevoel is beter dan ik verwachtte en gewicht zit ongeveer zoals ik het dacht. Opbrengst kan natuurlijk altijd beter maar nu kan ik nie klagen
Rookverslag over m'n White Widow volgt ofwel vanavond, ofwel morgen
Dan nu het rookverslagje .
Heb net een lekkere joint ervan gerookt en ik moet zeggen, 't is zeeeer geslaagd . De smaak ervan is niet superspectaculair maar ze mag er zeker zijn, ze heeft een zachte smaak die toch wel duidelijk te merken is. De high ervan is ook zeer leuk, je wordt er happy en vrolijk van. Een actief weedje .
Ze gaat direct naar je hoofd en blijft daar
Dit is een leuk contrast met de cheese, net wat ik wou
Het drooggewicht van de white widow is uitgekomen op 20,4g. 'T is en blijft een autoflower natuurlijk . De bud op de foto weeg 3,5g
Nu gaan de buds, net als bij de cheese, in een glazen wreckpot en ze blijven daar tot ze lekker gecured zijn en perfect om op te roken
Volgende week komt het laatste en mss wel beste verslagje, over de Haze 2.0!!
Daaaaaaaaaar wacht ik op man die haze ziet er om te smullen uit mooi verslagje, geniet ervan! Ga je nog autoflowweren in het vervolg of heb je er genoeg van?
Hier het rookverslag over de Haze 2.0, paar dagen vroegen dan normaal maar ach ja
DSCF1741.jpgDSCF1743.jpg30g. De hoofdtop heb ik jammergenoeg wel doormidden moeten knippen want anders paste ze niet in de wreckpot . De top die je dus ziet op de foto is de helft zo groot als ie normaal zou moeten zijn, ze weegt nu 10,2g. Nog steeds een mooi gewicht, ondanks doormidden te zijn geknipt
Al bij al is deze Haze 2.0 zeer geslaagd... 9 op 10 als jet mij vraagt!! Een echte aanrader!!!
Mijn tip voor 2013: kweek Haze 2.0 en geniet ervan
Comment