Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat gaat lukken!!! mijn nieuwe nevilles doen het echt top waren behoorlijk lange sprieten maar wel veel bloemen....
heb ze vandaag naar elkaar toe gebonden zodat de top en hele bovenste gedeelte goed onder mijn lampie hangt:-p
ben benieuwd!
Later man
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Tijd voor een volgende ronde dus
Heb besloten om tot de zomer begint AF's te kweken, vanaf het trug weer is om buiten te beginnen zal ik feminised plantjes zetten en proberen om terug 2m struiken te kweken zoals vorig jaar
zeker doen, ze kweekt zeer makkelijk (mits genoeg licht, maar da's bij elke haze strain zo ) !!
Qua smaak proef je niet zo die kenmerkende haze smaak, bij deze plant toch niet. Maar desalniettemin is de smaak zeeer lekker, overheersende zoete smaak van Jack Herer met een hazy nasmaakje
Ik heb de fast haze , auto silver en de super automatic sativa gezet. Ook auto s. Maar smaak blijft toch een probleem bij auto s. Verder wel tevreden van.
Nu een reguliere haze kweek bezig ter vergelijking ....
Comment