Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Probleem! Blaadjes krullen naar beneden en ik denk dat het overvoeding is daar ik de zaailingen in Allmix Biobizz heb staan. Gaat dit over of moet ik ze alsnog in andere aarde doen?
ik zou eerst probere je lv naar benede te gooie ik heb ook last gehad van naar benede krulle van de bladeren was bij mij de lv snachts en de fan die stond te blazen op de bladeren alles omgegooid nu totaal geen problemen meer.
en hou se maar goed in de gate dan 1x in de 5 dage is wel weer weinig volgens mij
de lv die je hebt is goed hoor voor je zaailingn je mag zelfs zakken naar 70% die allmix die je hebt zal idd wat te zwaar zijn voor die kleintjes het best is om te beginnen in stek of zaai grond en dan kan je overschakeln naar lightmix of iets anders daar kan je zelf in kiezen
We zijn inmiddels een week verder. Zo te zien gaat het goed met de dames. Ik heb een luchtbevochtiger neergezet want met pannen met water waar de handdoek uithing bleven de potjes aan de onderkant zeiknat, ze hebben dus veel te nat gestaan. Plastic ook eraf gehaald waardoor de aarde wat droger is geworden.
LV is 50
Temp. 27
Vraagje, aan de onderkant van het potje komen wortels. Is het verstandig om ze nu over te potten naar 11 liter potten? Ben bang om anders de wortels te beschadigen.
Comment