Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt allen, ga wat minder water geven, kijken wat ze doen. Is het misschien makkeliijker om er bakken onder te zetten zodat ze drinken naar behoefte? Wat zijn jullie ervaringen hierin? En kan ik ze al in bloei zetten of toch maar week of 2 weken laten groeien? Het is White widow.
blijf je met hetzelfde probleem zitten want als dat water in die bakken te lang blijft staan dan blijven ze veel te nat staan, de groei die je geeft bepaal je zelf een beetje naar je aantal dames en je grootte van je tent/kast in jouw tent met 16 dames in 11L potten zou ik persoonlijk 2 weken groei geven op 18/6 en dan in bloei gaan maar dat is hoe ik het zou doen, wat jij doet beslis jij natuurlijk
Vandaag zijn de dames precies 3 weken oud. Ze hebben het erg naar hun zin en ze groeien prima. Ik denk dat ik ze nog 1 week laat groeien. DSCN7288.jpgDSCN7289.jpgDSCN7290.jpg
vanaf zaad geef "ik" normaal 2 weken groei op 18/6, je moet zelf beetje zoeken hoelang je groeit voor je in bloei gaat voor jou gewenste resultaat te geven, ik zet altijd 9 dames en die geef ik 2 weken groei en dat vult mijn tent normaal perfect zoals het moet, iedere dame heeft plaats genoeg om voluit te bloeien dat is wat ik normaal doe want met mijn ronde nu tja daar gaak over zwijgen maar geef ik bv met die 9 dames 3 weken groei tja dan zit die tent veelt te vol en de dames veel te dicht op elkaar dus veel krijgt dan GEEN licht...je hebt 15 plantjes zeker??? denk dat je nu met die 3 weken groei die tent bomvol zet en dat alle ste dicht bij elkaar zal komen te zitten maar dat is wat ik denk heiedere soort is anders heb ik ook al serieus gemerkt...
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...at-White-Shark in deze topic kan je een groepsfoto zien van 9 dames met 2 weken groei vanaf zaad en de tent is 90x90X180 had ik toen 3 weken gegeven die tent had veel te vol naar mijn goesting gezeten ik wil namelijk dat volledig mijn plant licht genoeg krijgt zonder dat ik moet beginnen takken afsnijden omdat ze elkaar storen om licht te stelen van elkaar
Ok, dan ben ik eruit. Ga ze vanaf vanavond in de bloei zetten. Thnx Peacemaker. Oh ja nog een vraag... Ik wil graag 3 of 4 planten toppen. Ga je dat merken in de lengte? Of allemaal toppen of niet?
Indeed, er is ook een vuistregel: zodra de bladeren erkaar aanraken over schakelen naar 12/12.
Toppen had je eigenlijk dus wat eerder moeten doen, ik zeg de klok omgooien & aftellen
Ow ja, toppen in de bloei word afgeraden al zijn er wel kwekerinos die dat doen. Experimenteren.....nah een prijzig risico imo.
Last edited by WeedoHolic; 5 December 2012, 19:16.
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Ok, ben lekker dwars want gister heb ik 5 dames getopt en zet ze nog een week in groei. Bladeren raken elkaar nog lang niet en mijn tent is 1,20 bij 1,20 bij 2,00. Ben gewoon nieuwschierig, en wil het verschil zien tussen getopt of niet getopt .
Even een update. Afgelopen woensdag heb ik deze foto's gemaakt. De dames zijn 4 weken oud en heb ze in de bloei gezet. Het zijn net
kroppen sla en volgens mij gaat alles nog goed. DSCN7293.jpgDSCN7294.jpgDSCN7295.jpgDSCN7296.jpgDSCN7298.jpg 5 planten heb ik getopt.
Comment