Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer is de spannendste!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer is de spannendste!

Week 7 bloei achter de rug en nu de laatste week in. Toch vraag ik me af ..... Er zijn een aantal planten die al behoorlijk bruin zijn. Moet ik deze nu al snoeien? Eigenlijk moeten ze nog een week. Moet ik ze gewoon maar laten staan? Ik weet niet hoe het met de trichomen ofzo zit want ik heb geen microscoop. Kunnen jullie aan de hand van deze foto zien of ik moet gaan snoeien? Ze zijn niet allemaal zo bruin dus die laat ik gewoon een weekje staan nog. Ik ben benieuwd.

DSCN7561.jpgDSCN7562.jpg

Comment

die kunnen wel nog een week mss zelfs 2 het is te zien voor welk effect je gaat (meer high of een vette bankhanger)

Comment

Ik ga voor de high haha. Maar euh... ik dacht dat de dame op de tweede foto wel klaar zou zijn. Maar goed toch maar even wachten dan. En dan tegelijk snoeien. Thnx Peuker

Comment

Is moeilijk te zien zo op de foto met hpslicht aan, mss een microscoopje op het boodschappenlijstje zetten, is ni super duur

Grtz
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Dan lees je een heel topic door en ben je benieuwd naar de uitkomst en daar wordt niets over gezegd.
            Wildbloemetje als je nog actief bent op het forum had ik toch graag het resultaat eens geweten Het zag er in ieder geval heel beloftevol uit!

Comment

ben ook wel benieuwd naar het laatste deel van je kweek,ziet er goed uit tot zover!

Comment

Topic is meer dan 10.000x bekeken, dan mag je het inderdaad wel netjes af maken.
                Dusse, zeg het maar bloemetje, en foto's van de oogst ook graag.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ben wel benieuwd naar het eindresultaat

Comment

Bezig...
                  X