Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer is de spannendste!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste keer is de spannendste!

Hey,

Je planten zien er echt goed uit, mooi dichtbebost bushy, echt mooi!
    Ziet er veelbelovend uit, ben er benieuwd hoe hard die wel gaan knallen in volle bloei veel succes !

Comment

Re: Eerste keer is de spannendste!

hoe hoog is je tent? als ik bij tenten van 1,20 x 1,20 kijk zijn ze vaak rond de 1,80m hoog (vind ik al te hoog)

Comment

hennep was te stoned om door te hebben dat dit topic al op pagina 4 was ipv 1. daardoor was zijn reactie behoorlijk verouder(kleine 1,5 maand) en hierbij gedelete!
        Last edited by Hennep; 10 January 2013, 23:43. Reden: f*ck#ng te stoned again!
        sigpic
        Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

@ Smowkie ik kan ook niet wachten hoor! Nog 4 weken bloei. @Hennep tent is 2 m hoog. Planten blijven stikstof tekort hebben en dat mag niet te lang meer duren. Hoop dat het met Terra Bloom wat beter gaat.

Comment

Voor stikstof tekort had Bramonius een hele goede oplossing dus credits aan bramonius

tipje van de oude doos dan maar weer voor iedereen met een potentieel stikstof probleem:

gistfabriek;

doe 2 thee lepels gist in een limonade fles. doe hierbij een halve liter handwarm water.
            rustig een beetje schudden en shaken tot de gist in het water is opgelost. dit laat je nu
            10 minuten staan (de gist activeert). doe nu 100 gram suiker bij het goedje in de fles (dit is voedsel
            voor de gistbeestjes). zet deze in het midden tussen je planten op de grond. let wel dit gaat zuur ruiken, net als wijn
            en kan goed bruizen en leven dus hou het de eerste dag even in de gaten.

goed hoe werkt dit:

gist is een levend organisme wat mee helpt aan een eeuwig durende cyclus in de natuur.
            gist eet nutrienten (suikers, etc) en zet dit om in stikstof en overige. stikstof word opgenomen door
            wortels maar ook door blad (bijvoorbeeld bomen en co2 uitstoot, denk aan jaren 80 wnf spots save the rain forrest).
            de planten gebruiken het stikstof voor doeleinden waarbij de plant uiteindelijk afsterft of blad verliest wat weer in de
            cylcus van bacterien en organismen terechtkomt (dus ook gist). zo begint de rambam weer over nieuw.

de gist in je fabriekje doet zich te goed aan het suiker en zet dit dus om. de stijgende stikstof kan waar bodig

een goeie indicator en kost je maar 30 ct . komt de CV man weer je CV onderhouden, leen dan even zijn co2 meter
            dan kun je zien wat de verhouding in je lucht is op de plaats waar dat nodig is .

ach ik dacht weer een leuk weetje voor de starters
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Even een update van de dames. Zij zijn nu 9 weken oud waarvan 5 in bloei. Luchtvochtigheid is erg laag en heb daarom een luchtbevochtiger neergezet. @ Berry, een aantal weken terug heb ik je tip al opgevolgd en heb ik 2 gist fabriekjes neergezet. Het is er niet beter van geworden maar ook niet slechter .

DSCN7535.jpgDSCN7536.jpgDSCN7537.jpgDSCN7538.jpgDSCN7540.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment

mooie budz in wording

Comment

Thnx Peuker maar als ik zo eens rondneus bij de kweekverslagen blijven mijn dames toch wat achter?

Comment

zou me niet druk maken gewoon je dames content proberen te houden en het komt wel in orde zeker de lv niet te laag laten zakken want dan krijgen ze moeilijkheden met verdamping ofzo ? moet eens opzoeken ivm lv en temp

Comment

Kan zijn dat ik erover lees maar welke soort heb je staan?

mobile message

Comment

Hoi General het zijn White Widows.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wildbloemetje View Post
                          Hoi General het zijn White Widows.
                          Mooi! Welke zaadbank? Zet elk jaar ook enkele , blijft niet voor niets een klassieker. Mooie en lekkere hybrid

mobile message

Comment

Zaadjes heb ik bij 123 tuincentrum gehaald. 16 stuks en allemaal ontkiemt

Comment

Echt een lekker en easy soortje

mobile message

Comment

ziet er netjes uit ;

lkkr vol tentje ^^

groetjes
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X