Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: nieuwe kweek

jeeps peace dat had ik ook gedacht van die cheese(calciumtekort) en die sour denk ik niet dat het trips zijn er zijn geen beestjes te bespeuren maar ik zal ze sebiet nog eens grondig onderzoeken

Comment

zeker je onderkanten goed controleren van je bladeren, zo tegen de nerven enzo als je veel zwarte stipjes ziet dan heb je ervan ook kijken naar kleine witte wormpjes die er dan opkruipen
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ok komt inorde maar normaal zouden er geen te vinden mogen zijn maar je weet nooit he en als het toch van dat is dan zal ik vlug voor wat soldaten om hen te lijf te gaan

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@peace:ik heb ze zojuist eens onderzocht en er zijn geen sporen van beestjes zal nog eens kijken bij monty's bladprobleem oplosser

Comment

is al 1 iets dat je zeker kan uitsluiten, GEEN beesten makker

Comment

idd als die weg blijven ben ik content nu nog alles onder controle zien te krijgen en door doen

Comment

beste medegrowers
              de bloei is zo goed als begonnen behalve bij de lady burn en kings kush valt er nog niets te bespeuren enjoy

chemdogg:
              week 4/dag 2
              de chem is goed op weg met het aanmaken van toppen en kristallen van kleur staat ze niet zoals ik had gewild maar zolang ze niet stil staat heb ik daar geen problemen mee momenteel krijgt ze 2.5ml/L flores en 1.5ml/L boost

exodus:
              week 2/dag 2
              volgens mij heeft ze niet veel meer gedaan sinds vorige week ze heeft ook last van calciumtekort de toppen blijven klein en hier en daar vind ik een droog blad die je met een klein tikje los krijgt momenteel krijgt drie maal per week ze 1.5ml/L flores en 1ml/L boost
              ik zal zien of ze er nog door komt anders dump ik ze en komt er een toxic berry in haar plaats maar zal haar nog wat tijd geven mss tot eind volgende week

sour diesel(1)(2)SANY0080.jpg(3)SANY0069.jpg
              sour(1):week 2/dag 2
              deze dame is ook druk bezig met het aanmaken van toppen van haar uiterlijk trekt ze zich niets van aan momenteel krijgt ze drie maal per week 1.5ml/L flores en 1ml/L boost
              sour(2):week 1/dag 2
              zoals je kan zien is de bloei begonnen en krijgt ze momenteel 1ml/L flores en 1ml/L boost ook kan je zien dat ze nog altijd wat lichter van kleur is aan de bovenste helft van de plant ik krijg haar maar niet goed maar ik denk dan ook dat het geen problemen zal veroorzaken
              sour(3):week 1/dag 2
              deze dame staat het mooist en gezondst van de 3 maar dat is natuurlijk duidelijk momenteel krijgt ze hetzelfde als haar zus

super bud:SANY0072.jpgSANY0073.jpg
              week 1/dag 2
              ook voor deze dame is de bloei goed begonnen ze staat nog altijd mooi groen en zal volgens mij een ferme hoofdtop hebben ben al benieuwd naar het einde
              momenteel krijgt ze 1ml/L flores en 1ml/L boost

moby dick:SANY0077.jpgSANY0082.jpg
              week 1/dag 2
              deze dame stelt het ook goed het enigste wat mij een klein beetje stoort is die gele verkleuring zou die normaal zijn ? wat ik wel gemerkt heb is dat het leegtrekken van dat ene blad gestopt is
              ik heb haar wat kieseriet gegeven en het heeft geholpen als voeding krijgt ze hetzelfde als de super en sours

mountain kush:SANY0084.jpg
              week 1/dag 2
              de kush staat er ook nog altijd goed bij nu nog zo houden en ze zal wel een lekker wietje doneren momenteel krijgt ze evenveel voeding als hier bovenvermeld

big bang:SANY0075.jpg
              week 1/dag 2
              de big bang is goed van start gegaan ze staat mooie groen en gezond en ziet het volledig zitten en ik ook ook krijgt zij 1ml/L flores en 1ml/L boost

lady burn:SANY0093.jpg
              week 7v/d groei/dag 2
              zoals je kan zien heb ik de lady getopt zodat ze meer dan 1 hoofdtop zou krijgen
              er valt nog geen teken van bloei te bespeuren ze krijgt nog altijd enkel water maar zal deze week wel nog eens een lichte dosis groeivoeding krijgen

kings kush:SANY0091.jpg
              week 6/dag 2
              deze dame is ook een paar keer getopt geweest ze ziet er al veel beter uit dan in het begin mss zal het toch nog wat worden ze krijgt alleen water

groepsfotoSANY0100.jpg

dit was het dan voor deze week tot de volgende

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

SANY0068.jpgchemdogg
              SANY0070.jpgsour(1)
              SANY0078.jpgexodus
              Last edited by peuker; 16 January 2013, 01:56.

Comment

nieuwe kweek

Wooow mooi man, nu begint het echte werk ghehehe laat ze maar knallen he

Comment

Kom maar op met die kiloknallers
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

JUpla peukert mate, tentje zit lekker vol, lekkere buds ook, nice hoor, het begint in de vingers te kruipen
                    DOe zo verder, lekkere wietjes komen al zeker je kant uit ^^
                    Buiten chemdog, die smaak is appart en niet echt niets voor mij

Keep going and going and going
                    sigpic

Comment

@smowkie:tnx m8 ja ze zullen moeten knallen hehe
                      @berry:hehe ze zijn onderweg
                      @bubba:thnx m8 ja de buds beginnen te komen

Comment

cola's in wording !!

^^
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@k1: yes indeed

Comment

beste medegrowers
                            er is terug een week voorbij dus word het tijd voor een nieuw update

chemdogg:SANY0086.jpgCAM_1144.jpgCAM_1137.jpg
                            week 5/dag 2
                            zoals je kan zien op de foto's is de chem al mooie toppen aan het maken die bedekt zijn met redelijk wat kristallen ze heeft gisteren voor het eerst wat pk13-14 meegekregen met haar voeding
                            momenteel krijgt ze 3ml/L flores-3ml/L boost

exodus:SANY0104.jpg
                            week 3/dag 2
                            deze dame heeft al redelijk afgezien maar het goeie nieuws is dat ze niet meer stil staat ze zal waarschijnlijk niet meer zoveel produceren maar we zien wel wat er vanaf komt want voor hetzelfde geld haalt ze het einde niet
                            zij krijgt 2ml/L flores+2ml/L boost

sour diesel: (1)SANY0092.jpg(2)SANY0106.jpg(3)SANY0091.jpg
                            sour(1):ondanks haar overvoeding in het begin stelt ze het toch wel goed ze krijgt hetzelfde qua voeding als de exodus cheese
                            sour(2):bij deze dame vind ik persoonlijk dat de bloei maar traag begint mss ligt het aan mij maar toch vind ik het zo zij krijgt zoals alle dames die nu bezig zijn aan hun 2de week bloei 1,5ml/L flores+1,5ml/L boost
                            sour(3):deze dame begint ook wat achteruit te gaan ze heeft hier en daar vergeelde bladeren

super bud:SANY0101.jpgSANY0100.jpg
                            week 2/dag 2
                            met de super bud gaat het super zoals je kan zien zal ze een ferme hoofdtop hebben ze staat nog altijd mooi groen maar hier en daar duiken er toch gele vlekken op
                            ik zal nog eens moeten rondzoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn

moby dick:SANY0108.jpgSANY0107.jpg
                            week 2/dag 2
                            deze dame doet ook nog altijd goed door ze staat ook nog altijd mooi groen en is druk bezig met het maken van budz

mountain kush:SANY0110.jpgSANY0109.jpg
                            week 2/dag 2
                            deze dame staat ook nog altijd mooi groen behalve de bovenkant :p zou dit een mogelijke ijzertekort zijn?

big bang:SANY0095.jpgSANY0094.jpg
                            week 1/dag 2
                            de bigbang is goed begonnen aan haar bloei ze staat mooi groen en heeft er duidelijk zin in nu nog hopen dat ze eindigt met een knal

lady burn:SANY0096.jpg
                            week 8 van de groei/dag 2
                            zoals je kan zien moet de lady vechten voor haar plek maar ze heeft haar niet gewonnen

kings kush:SANY0098.jpg
                            week 7 van de groei/dag 2

groepsfoto:SANY0112.jpg

dit was het dan voor mijn wekelijkse update tot de volgende

Comment

die mountain kush peuker das een mooie plant zeg gaat daar goed zie ik en de lekkere rokertjes zitten eraan te komen hedegusteren

Comment

tnhx peace ja nu beginnen ze wel te komen die budz degusteren? tuurlijk je bent altijd welkom

Comment

Bezig...
                                X