Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: nieuwe kweek

hallo kwekers
    hier ben ik dan met mijn wekelijkse update maar voor we verder gaan wil ik mededelen dat ik de mountain kush eruit heb gesmeten want ze deed niets meer

sour diesel: (1)SANY0078.jpg(2)SANY0084.jpg(3)SANY0082.jpg
    sour 1 (week 7/dag 2) deze sour is er bijna nog een goeie 2 weken mss langer we zullen zien wel kan ik zeggen dat ik de chemdogg er in weer zie zeker als ik de buds bekijk (je kan een gelijkenis zien )
    sour 2(week 6/dag 2) bij deze dame zijn de budz toch wel verdikt de laatste dagen en verdikken zullen ze volgens mij waarschijnlijk nog doen
    sour 3(week6/dag 2) hier valt er niet veel te melden

superbud:SANY0094.jpg
    week 6/dag 2
    de super bud gaat nog altijd super ,haartjes beginnen bruin te worden en de budz dikker dusja meer valt er niet te zeggen

moby dick:SANY0093.jpg
    week 6/dag 2
    zoals je kan zien is het verspreiden van die bruine vlekken gestopt ,ze krijgt al sinds vorige week alleen maar water en zo zal het blijven tot het einde

kings kush:SANY0090.jpg
    week 3/dag 2
    zoals je kan zien gaat alles goed met de kings kush ze zit aan haar 3de week bloei en krijgt momenteel een minimum aan voeding en boost

toxic berry:SANY0092.jpg
    dag 2 v/d bloei
    voor de toxic is de bloei begonnen ik heb ze vandaag voor de laatste maal wat groeivoeding gegeven en zal tegen vrijdag een eerste dosis bloeivoeding en boost geven

lady burn:SANY0091.jpg
    week 12/ dag 2
    veel valt er niet te zeggen ,bloei is opkomst dus dat word nog effe wachten

hier nog een foto van een droog topje chemdogg
    SANY0087.jpg

dit was het dan voor deze week tot de volgende

Comment

jammie jammie m8
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

beste growers

super bud heb ik omgehakt omdat ik hier en daar toch een aantal zaden heb gevonden in de toppen ook zal ze geen stoned effect geven maar gewoon een heerlijke high want de trichome's waren overal cloudy en hier en daar amber maar echt weinig amber
        gewicht kwam samen op een goeie 123.7 gr nat (hoofdtop 55.3gr nat)

Comment

sour diesel is ook omgehakt 153.8gr nat deze moest nog een week maar bij deze vond ik ook zaad en omdat ik vind dat wiet waar zaad in zit niet te smoren is heb ik deze dan maar geoost wat ik wel denk is dat er een plant de rest heeft bestoven want bij de sour 1,super bud heb ik zaad gevonden maar geen bannaantjes
          ik heb nu al van iedere dame een goeie 25gr of meer droog waarmee ik redelijk content ben de hoofdtop van de moby dick heb ik ook moeten oogsten omdat de top zelf aan het uitdrogen was die top was 35gr nat de rest blijft staan tot dat ik zie dat ze het niet meer aan kan

Comment

Kut van dat zaad Peuker!! toch al wat om te roken! benieuwd naar het rookverslag binnekort...

Grtz
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Geen foto's meer makker van die lekkere toppen
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@hashi:ja idd is wel kut maar heb idd al iets lekkers rookverslag komt binnekort
                @berry:ja hoor die komen nog zal morgen eens foto trekken van die super en sour ze ruiken en blinken genoeg dus zal wel meevallen ook al heb ik ze te vroeg moeten oogsten

Comment

zojuist de budz van de super bud eens goed bekeken enja hoor zeker 10 of meer bannaantjes in de onderste budz en heb zojuist de hoofdtop uit elkaar moeten knippen wegens toprot
                  het zal dus de super zijn die voor de bestuiving heeft gezorgd bij de andere dames nu ja niets aan te doen ik ga de rest verder laten afbloeien en zien wat deze kweek me nog oplevert

Comment

s
                    dat is shit om te horen makker,hopen dat het hier bij blijft

sigpic

Comment

ik hoop het ook makker problemen mogen nu wel stoppen

Comment

als er gestoven is al die handel hakken en tent uitwassen en direct opnieuw beginnen, korte pijn m8

Comment

idd m8 dat zou het beste zijn maar ik heb de sour 2 ook eens goed onderzocht en daar vind ik niets van zaad of andere mannelijke delen bij de kings kush heb ik dan wel alweer een zaadje in ontwikkeling gevonden zou ik dan die sour laten staan en alles die zaad heeft of bannantjes hakken ? of gewoon nog 2 weken hun ding laten doen ?

Comment

beslissing ligt bij u m8 maar ik persoonlijk zou alles hakken en alles wat smokeable is smoke tent uitwassen en verse chicks erin, wacht je bv nu ng paar weken kan het goe zijn dat je nog zaad ga hebben en dan kon je eigenlijk al die weken ver gestaan hebben met je verse chicks maar dat is wat ik zou doen he

Comment

daar heb je gelijk in m8 zal vanavond nog eens checkn en dan mijn beslissing maken

Comment

hakkuuuuuuueee!!!!!!

sigpic

Comment

Bezig...
                                X