Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zou het nog 10 dagen geven, als het nu redelijk miniem is gaat het binnen 10 dagen ook nog meevallen.
En dan nog wat zaadjes ... ik heb nog wiet gerookt met zaadjes in die eigenlijk nog goed te pruimen was
Rustig door doen en wat oppassen met hoe je fans staan...
greeetz
@berry:is gebeurd hehe
@medi:het is idd geen gemakkelijke beslissing m8
@k1:thnx voe de reactie maar heb ze gehakt heb beslissing genomen om op nieuw te beginnen
@bubz:ik zou ze wel kunnen laten staan maar het was niet miniem de super zit vol van kleine zaad en wou niet dat de rest ook zoveel zaad aanmaakte al bij al ben ik er content van ook al heb ik ze te vroeg moeten om doen
vanavond komen er foto's en nog een update
ik heb ondertussen 9 nieuwe jongje plantjes staan maar allemaal reg eens zien hoeveel dames ik over hou(4somango's,1special fizz,1eleison,1harbinger,1royal frisian en een santih deze zijn allemaal van omni behalve de somango's waarvoor dank aan k1 en HJM
aks je alles gehakt hebt m8 dan heb je toch je tentje mooi uitgewassen he want anders ben je terug vertrokken op naar da zaad he harde beslissing maar in mijn ogen de beste, liever opnieuw dan alles vol met zaad, knettert teveel ik was me tent volledig uit en daarna was ik zelfs mijn clipfans enzo af, weet nooit dat er ergens iets aanhangt dat er niet moet aanhangen nog
dat zal zeker goed zijn, ik ga er wel nog eens met dettol door ook en dan laat ik de lamp beetje branden zodat alles lekker wegdampt en dan begin ik maar met je water en zeep zal je wel safe zitten m8, je kan er ook zover in gaan of je wil he, wielekes onder zetten car wash binnen bv
dag growers
hier ben ik dan eens terug met een update zoals jullie al weten zijn de meeste dames geoogst de resterende dames zijn lady burn toxic berry en kings kush doordat deze maar pas of nog niet in bloei zijn heb ik besloten om deze 3 te laten staan ipv weg te smijten we zien wel wat er gebeurt
sour 3 was 110gr maar was fluffy en zal in de cake verdwijnen
dit was het dan voor deze week updates komen er nog maar dan over de 3 laatste dames en mijn nieuw topic begin ik pas als de nieuwe bijna in bloei zijn
Comment