Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: nieuwe kweek

    Een goed begin is het halve werk.
    Goed weekend alvast

    Comment


      #32
      Re: nieuwe kweek

      idd barba denk tegen volgende week zou er toch al wat verschil moeten te zien zijn ik heb ook wel gemerkt dat bij sommige zaden het kiemen trager verliep dan anders

      Comment


        #33
        Re: nieuwe kweek

        lekker lekker lekker

        Comment


          #34
          Re: nieuwe kweek

          Comment


            #35
            nieuwe kweek

            Mooie foto's peuker! Komt allemaal goed, ben in ieder geval wel nieuwschierig wat al die lekkere soortjes samen gaan doen

            Comment


              #36
              Re: nieuwe kweek

              ja ik ook smowkie ben benieuwd zal binnenkort terug foto's kun maken wanneer de lamp juist uit gaat heb geen camera met flits dusja kan maar foto's nemen met het licht aan

              Comment


                #37
                Re: nieuwe kweek

                beste medekwekers
                hier ben ik dan terug met mijn wekelijkse update
                zoals ik heb gezegd zal ik wat uitleg geven en nieuwe foto's laten zien dus draai maar een jointje en geniet ervan


                chemdogg: SAM_0914.jpgSAM_0926.jpgSAM_0937.jpgCAM_0951.jpg
                de chem zit vandaag aan dag 16 die heeft zoals je kan zien goed door gegroeid ze heeft gisteren voor het eerst wat canna terra vega gekregen(1ml/L)
                wat ik wel gemerkt heb is dat ze last heeft van spint maar gelukkig is het nog niet zo erg ik heb een methode geprobeerd die ik hier op het forum vond en die methode was dus door middel van plakband de eitjes en de spint beestjes er zo vanaf te halen
                dat hielp wel maar zal morgen kijken voor een product zodat ik terug gerust kan slapen je weet maar nooit

                exodus cheese:SAM_0941.jpgSAM_0933.jpg
                de exodus zit zoals de chem aan dag 16 en zoals je ziet is er terug vordering niet veel maar ze staat allesinds niet meer stil
                ik heb bewust gewacht met nog vega te geven omdat ik persoonlijk vind da ze nog wat te klein is dus zal ik nog een kleine week wachten en daarna zal ze er wel klaar voor zijn
                momenteel krijgt ze om de dag 3ml/L canna rhizotonic

                sour diesel:SAM_0934.jpgSAM_0943.jpgSAM_0944.jpg
                de drieling van de bende ze zitten vandaag aan dag 9 en krijgen ook om de dag canna rhizotonic(3ml/L) er valt niets slecht over te melden behalve dat de ene sour op de derde foto wat misgroeid is
                het zijn goeie zaden die vlug ontkiemden en ze groeien goed door volgens mij dusja ik ben er content van ( bulldog seeds krijgt een duim omhoog )

                moby dick:SAM_0919.jpgSAM_0935.jpg
                de moby zit aan dag 7
                het duurde wel iets langer voor dat ze boven kwam maar uiteindelijk doet ze het wel goed ook krijgt zij voorlopig om de dag canna rhizothonic (3ml/L)

                super bud:SAM_0920.jpgSAM_0936.jpg
                de super zit momenteel samen met de moby op dag 7
                hier valt er nog niets bijzonder te melden behalve dat ze er goed ontwikkeld uit ziet ze zit in een kleinere pot maar met tijd vergroten we gewoon ook krijgt zij om de dag rhizo(3ml/L)

                mountain kush:SAM_0921.jpg
                deze zit ook aan dag 7
                krijgt enkel om de dag rhizo(3ml/L)

                lady burn 1974:SAM_0923.jpg
                de lady zit aan dag 2
                de eerst die ik liet ontkiemen heeft het niet gehaald dus heb ik maar een ander zaadje geplant daarom komt ze wat achter dan de rest
                ze krijgt momenteel om de dag rhizo maar dan 2ml/L

                kings kush:
                het eerst zaadje heeft het niet gehaald waardoor ik een 2de heb geplant maar die laat nog op zich wachten


                tot volgende week
                Last edited by peuker; 27 November 2012, 23:43.

                Comment


                  #38
                  Re: nieuwe kweek

                  ola heb hem gevonde, good luck peuker en gelukt met de fan zie ik
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #39
                    Re: nieuwe kweek

                    Haha Succes @Pueker.
                    Ziet er net niet slecht eruit.

                    Comment


                      #40
                      Re: nieuwe kweek

                      ziet er net niet slecht eruit zenneik vermoed dat je stoned bent
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #41
                        Re: nieuwe kweek

                        @peacemaker: ja hoor alles is dik inorde nog keer bedankt allesinds en thnx
                        @zenne: haha een beetje mercie wi welkom er bij

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        hier nog wat foto's van de moby die reeds al in bloei is CAM_0950.jpgSAM_0928.jpgSAM_0946.jpgbloei week 5 dag 2
                        Last edited by peuker; 27 November 2012, 22:49.

                        Comment


                          #42
                          Re: nieuwe kweek

                          Looking good peuker
                          kleur zit goed van bladen, keep it up

                          grtz
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Re: nieuwe kweek

                            daar hangen al mooie kerstbomen aan peuker, die zal inslaan als een bom
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #44
                              Re: nieuwe kweek

                              Looking good peuker, keep it up




                              Keep On Smoking!!!

                              Comment


                                #45
                                Re: nieuwe kweek

                                @bubba J: thnx ik zal het zo proberen te houden nog 3weken voeden en ik ben er vanaf dan is het juist nog water
                                @peacmaker:hehe thnx ik denk het ook ze ruikt allesinds lekker
                                @jaymiemac:thnx nu nog een goed einde en ik ben content

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                heeft er iemand toevallig ervaring met masai 20wp dat is een product uit de aveve speciaal tegen spint ik vroeg me af hoeveel keer je dat moet gebruiken want op de verpakking staat er niet veel behalve hoe ik het goedje moet klaar maken
                                dusja als er iemand is die kan helpen alle hulp is welkom grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X