Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Insectenbestrijding | Op zoek naar bestrijdingsmiddelen voor insecten? Bestel jouw insecten bestrijdingsmiddel via de webshop van Aveve. Binnen 1 tot 3 werkdagen thuisgeleverd.
@barbamama:mercie we doen ons best hehe
@smowkie:morgen nog een keer behandelen en we zien dan wel maar ik denk wel dat het zal helpen
@bubba J: idd er kan nog vanalles gebeuren (i can do iiiiit ) hahaha de rob is goooooooood
@peacemaker:yes i will hehe
@zenne:aaight cva
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
chemdogg heb ik gisteren getopt zodat de rest hem wat kan inhalen want hij schiet er van door btw its a female SAM_0964.jpg
en hier is er een foto van een blad van de chem er zijn blijkbaar vlekken ontstaan maar of het nu door die masai komt weet ik niet SAM_0965.jpg
dag medekwekers daarnet heb ik de plantjes eens goed onderzocht en ja ze zijn weg het is dus gelukt met die masai ik moet wel toegeven dat het idd een zwaar middeltje is want de chem heeft er wat schade aan over gehouden aan de oudere bladeren maar heeft er zo te zien niet teveel last van
hier een foto van zijn ene blad met schade en een foto van haar eerste teken van vrouwelijkheid CAM_0975.JPGCAM_0978.JPG
Als dat het enige blad met schade is, valt de schade reuze mee peuker. En dat er maar mooie dames opgroeien nu.
er zijn 3 bladeren met wat schade dus dat valt wel nog mee zoals je zegt het rare is dat het juist de chem is die er last van heeft(gelukkig) met derest van de hoop is alles inorde
@bubba J:hehe ik zal me best doen maar ze groeit allesinds goed door
@jaymiemac:idd maar zal nog een paar weken duren jammer genoeg
Comment