Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dag medekwekers hier ben ik dan weer
het is ondertussen een week geleden sinds de vorige update dus hier is hij enjoy
chemdogg:SAM_1031.jpgSAM_1032.jpg
week 4/dag 2
zoals je kan zien heeft ze een beetje last gehad van de warmte de lamp heb ik ondertussen al hoger gehangen maar door dat de rest nog in hoogte verschilt tegenover de chem heb ik ze maar getopt en geknakt ze heeft terug goed doorgroeit zoals ik al gewend ben van haar en krijgt momenteel 2ml/L vega
ook moet ik toegeven dat ik ze vorige week vrijdag 3ml/L vega had gegeven maar dat had ze dus nog niet graag en heb ik ze dan maar 2 dagen alleen water gegeven en de hoeveelheid vega wat vermindert
exodus cheese:SAM_1014.jpgSAM_1015.jpg
week 4/dag 2
de exodus heeft haar schade zowat in gehaald ze staat mooi groen is bezig aan de 5de internode de onderste heb ik weg gedaan want die groeide niet echt en zo kan ze zich concentreren op de rest van haar zijscheuten momenteel krijgt ze samen met de sour diesels 1ml/L vega
deze was eigentlijk een goed voorbeeld van een ontkiemd zaadje die liever eerst in stekgrond had gezeten maarja alles is nu in orde dus no worry's
sour diesel (1)SAM_1017.jpgSAM_1016.jpg(2)SAM_1030.jpgSAM_1029.jpg(3)SAM_1019.jpgSAM_1018.jpg
week 3/dag 2
hier zijn ze dan de 3 sour diesels zoals je kan zien op foto 2 en 6 zijn er 2 die raar groeien ben wel eens benieuwd hoe ze er binnen paar weken eruit zullen zien wie weet worden het wel deftige plantjes we zullen wel zien ik heb gisteren voor het eerst 1ml/L vega gegeven aan de trio er valt niets op te merken aan de nieuwe bladeren dus zal ik waarschijnlijk de dosis verhogen met 1ml en het daarna nog eens bekijken maar ik denk dat het wel genoeg zal zijn
moby dick /super bud:SAM_1023.jpgSAM_1024.jpgSAM_1025.jpgSAM_1026.jpg
week 2
deze 2 zijn ook goed beginnen groeien ze zien er goed ontwikkeld uit dusja ik hoop op het beste momenteel krijgen ze juist 3ml/L rhizo en vanaf volgende week start ik met een lichte dosis vega
mountain kush:SAM_1027.jpgSAM_1028.jpg
week 2
deze moest normaal bij de moby en super staan maar er was geen plaats meer uitleg is dus het zelfde als bij de md en sb
lady burn 1974:SAM_1020.jpgSAM_1021.jpg
week 1/dag 1
de lady komt wat achter maar blijkt toch wel goed door te groeien ze krijgt momenteel 3ml/L rhizo en zo zal dat ook blijven tot dat ze de 2de week gepasseerd is
kings kush:SAM_1034.jpg
dag 2
de king heeft het redelijk moeilijk gehad met het afwerpen van het zaadhulsje dus heb ik maar geholpen want het duurde veel te lang ik zat er ook al aan te denken om ze gewoon weg te smijten maar uiteindelijk heb ik ze dan maar een mooi plekje gegeven recht onder de lamp ze krijgt momenteel 2ml/L rhizo
moby dick:SAM_1005.jpgSAM_1006.jpg
week 6/dag 2
de moby is al redelijk aan het verdikken derbij ruikt ze heerlijk en staat ze vol tricho's dusja mij hoor je niet klagen
na deze week nog 1 week voeden met flores en boost en dan 2 weken spoelen
momenteel krijgt ze 3ml/L flores en 3mlL boost
hierbij bedank ik iedereen voor de leuke reacties en tips tot volgende week
benieuwd naar die ladyburn peuker hoe die gaat lukken, bij vriend was ie mislukt...maar is normaal wel potent soortje 22% thc en was teveel verkeerd gelopen bij hem
Ey peuker hoe lang voorgroei heeft ie moby gehad ? Ziet het plantje pas nu je nog 3 weken moet lekker soortje is het overheersende jack herrer smaak wat eraf komt .
@langenl: ze heeft direct op 12/12 gestaan was nog 1 van me vorige kweek maar was van plan om haar nog te verpotten maar ik was te laat
ah ok dus ze zal niet smaken naar haze ? had het wel gehoopt hehe grtz en welkom er bij
Comment