Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@bubba thnx voor het advies zal eens moeten gaan rond kijken maar voorlopig zit ik wel goed ik heb de lady ,king en super bub hoger gezet
@barba ja het ophogen is gelukt dat ze nu maar goed door groeien :d
thnx smowkie ik probeer ze zo gezond mogelijk te houden ja dikke stammen hebben ze wel nu nog maken dat ze allemaal dikke toppen aanmaken hehehehe grtz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
beste medegrowers en peukers
er is terug een week voorbij dus tijd voor een update enjoy
chemdogg:SANY0065.jpgSANY0058.jpg
bloei week 1/dag 2
zoals je kan zien is de chem al goed bezig aan de bloei maar momenteel krijgt ze deze week nog groeivoeding want ze heeft wat stikstof tekort en zodra die lichte kleur op de oudere bladeren weg is zal ik beginnen met bloeivoeding en boost vandaag heeft ze 1,5ml/L vega gekregen
exodus:SANY0047.jpg
week 7/dag 2
de exo staat er wat lichter bij van kleur dan vorige week maar ik heb ze samen met de chem even veel groeivoeding gegeven want ze kon het gebruiken volgens mij
sour diesel1)SANY0044.jpg(2)SANY0047.jpg(3)SANY0044.jpg
week 6/dag 2
hier zijn we da terug met de drieling van de bende en zoals je kan zien is er 1 die het wat moeilijk heeft gehad met overvoeding maar als je goed kijkt naar de nieuw bladeren helemaal vanboven dan kan je zien dat ze aan het herstellen is de 2 andere stellen het goed en staan er goed bij
md-sb-mk:SANY0046.jpgSANY0051.jpgSANY0045.jpg
week 5/ dag 1
over deze dames valt er niet veel over te vertellen ze krijgen nog altijd gewoon water en zijn daar voorlopig content mee
lady burn:SANY0054.jpg
week 4/dag 2
de lady staat ondertussen wat hoger en dat bevalt haar wel
die lady burn heb ik recent gerookt nog maar die had een zware oorlog meegemaakt was lekker maar was mislukt, is normaal sterk soortje hopelijk draai je die goed want is wel een lekker soortjethja die cheese mijn maag draait al bij de naam alleen al ,ik ga dat komende dagen van een vriend eens gaan proeven want schijnt echt wel lekker te zijn dus ook maar even testen dan
Comment