Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: nieuwe kweek

    Comment


      #17
      Re: nieuwe kweek

      zojuist is mijn lamp aan gesprongen en yes er zijn al 3 zaailingen boven de grond dus nu nog wachten op de rest vanaf dat ze allemaal tevoorschijn komen zal ik beginnen met foto's te plaatsen en wat uitleg de 3 die net boven de grond staan zijn 3 sour diesels(bulldogg seeds) en de lady burn 1974(greenhouse)
      de chemdogg (greenhouse) en de exodus cheese(greenhouse) zijn intussen al 1 week oud maar er is dus duidelijk verschil tussen de 2 want de chemdogg heeft de exodus voorbij gestoken
      ook is er nog de kings kush(greenhouse) en moby dick (greenhouse) die nu bezig zijn aan hun 4de week bloei
      de king heeft het wat moeilijk maar de moby is terug op volle toeren bezig met de aanmaak van toppen foto's zullen nog volgen eerst 1 en wat staren in mijn tent zoals iedere avond hehe

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      CAM_0848.JPGCAM_0851.jpgCAM_0856.JPGmoby dick (de md krijgt nu momenteel 3 maal per week 4ml/L flores en 2ml/L boost)


      CAM_0858.JPGCAM_0857.JPGkings kush(deze krijgt het zelfste als de md maar had 3weken geleden beginnen moeilijk doen )
      CAM_0850.JPGCAM_0849.JPGCAM_0852.JPGexodus cheese en chemdogg (het is natuurlijk wel duidelijk wie van de 2 het rapst doorgroeit ze staan allebei in universele potgrond van dcm . je kan duidelijk zien dat de chem het graag heeft en de exodus had waarschijnlijk liever in stekgrond gestaan :p)

      Comment


        #18
        nieuwe kweek

        Al die lekkere soortjes peuker mmmmmmm

        Comment


          #19
          Re: nieuwe kweek

          Ziet er goed uit peuker
          Jammer van kings kush, ik heb ze uit me hok geflikkerd toen ik zag dat het mis ging, wel intressant om te zien hoe jij het er vanaf zal brengen met deze
          Ind het is wrs iets te zwaar voor exodus, maar ze zal zich er mss nog bovenop trekken !
          Keep it green m8
          sigpic

          Comment


            #20
            Re: nieuwe kweek

            thnx bubz ja ik wil eens zien wat ze nog zal geven ofwel zal ze er door komen en ofwel zal het niets zijn maar voorlopig laat ik ze staan er is nu toch genoeg plek haha en die exodus heb ik 2 dagen geleden uitggraven en heb ik wat lightmix in zijn pot vanboven gedaan zodat ze eerst eftjez onder tevele voedingsstoffen een nieuwe start kan maken eens zien of ze terug in route schiet grtrz

            Comment


              #21
              Re: nieuwe kweek

              Komt wel goed hier zo te zien, ik kan ze al bijna ruiken

              Comment


                #22
                Re: nieuwe kweek

                haha dat zal dan wel de md zijn

                Comment


                  #23
                  Re: nieuwe kweek

                  ja ruikt die md zo goed?

                  Comment


                    #24
                    Re: nieuwe kweek

                    ja hoor die md ruikt al heerlijk het is een kruising van white widow en haze achter deze week nog 2 weken voeden en dan beginnen met spoelen het is alleen jammer dat ik ze niet meer heb kunnen verpotten naar een grotere pot anders ging ze wel nog wat kunnen groeien
                    .

                    Comment


                      #25
                      Re: nieuwe kweek

                      veelbelovend ziet het eruit hier

                      lkkr hoor al die verschillende smaakies
                      suc6 met je kweekie

                      Comment


                        #26
                        Re: nieuwe kweek

                        mercie beginnertje welkom erbij ik zal iedere week een update maken van hoe da zaken hier zijn aan het verlopen

                        Comment


                          #27
                          Re: nieuwe kweek

                          das mooi dan plof ik neer om je te volgen

                          Comment


                            #28
                            Re: nieuwe kweek

                            Veel succes!
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              #29
                              Re: nieuwe kweek

                              mercie en welkom erbij

                              Comment


                                #30
                                CAM_0859.JPGchemdogg(9 dagen jong )
                                CAM_0860.JPGCAM_0861.JPGCAM_0863.JPG3 sour diesels (veel valt er nog niet over te zeggen behalve dat ze het rapst ontkiemden en boven de grond kwamen )
                                CAM_0864.jpgmoby dick (week4/dag2 deze heeft in het begin samen met de kk eventjes stil gestaan )

                                de volgende update zal volgende week dinsdag zijn aan idereen de groeten en mercie voor de reacties en voor het volgen van mijn nieuwe kweek
                                Attached Files
                                Last edited by peuker; 22 November 2012, 00:43.

                                Comment

                                Bezig...
                                X