Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: nieuwe kweek

    idd peace liever wat schade dan een hele tent vol spint ook al heb ik liever geen 1 van de 2

    Comment


      #62
      Re: nieuwe kweek

      komt goed peuker
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #63
        Re: nieuwe kweek

        Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
        komt goed peuker
        thnx en welkom er bij

        Comment


          #64
          Re: nieuwe kweek

          dag medekwekers hier ben ik dan weer
          het is ondertussen een week geleden sinds de vorige update dus hier is hij enjoy



          chemdogg:SAM_1031.jpgSAM_1032.jpg
          week 4/dag 2
          zoals je kan zien heeft ze een beetje last gehad van de warmte de lamp heb ik ondertussen al hoger gehangen maar door dat de rest nog in hoogte verschilt tegenover de chem heb ik ze maar getopt en geknakt ze heeft terug goed doorgroeit zoals ik al gewend ben van haar en krijgt momenteel 2ml/L vega
          ook moet ik toegeven dat ik ze vorige week vrijdag 3ml/L vega had gegeven maar dat had ze dus nog niet graag en heb ik ze dan maar 2 dagen alleen water gegeven en de hoeveelheid vega wat vermindert

          exodus cheese:SAM_1014.jpgSAM_1015.jpg
          week 4/dag 2
          de exodus heeft haar schade zowat in gehaald ze staat mooi groen is bezig aan de 5de internode de onderste heb ik weg gedaan want die groeide niet echt en zo kan ze zich concentreren op de rest van haar zijscheuten momenteel krijgt ze samen met de sour diesels 1ml/L vega
          deze was eigentlijk een goed voorbeeld van een ontkiemd zaadje die liever eerst in stekgrond had gezeten maarja alles is nu in orde dus no worry's

          sour diesel (1)SAM_1017.jpgSAM_1016.jpg(2)SAM_1030.jpgSAM_1029.jpg(3)SAM_1019.jpgSAM_1018.jpg
          week 3/dag 2
          hier zijn ze dan de 3 sour diesels zoals je kan zien op foto 2 en 6 zijn er 2 die raar groeien ben wel eens benieuwd hoe ze er binnen paar weken eruit zullen zien wie weet worden het wel deftige plantjes we zullen wel zien ik heb gisteren voor het eerst 1ml/L vega gegeven aan de trio er valt niets op te merken aan de nieuwe bladeren dus zal ik waarschijnlijk de dosis verhogen met 1ml en het daarna nog eens bekijken maar ik denk dat het wel genoeg zal zijn

          moby dick /super bud:SAM_1023.jpgSAM_1024.jpgSAM_1025.jpgSAM_1026.jpg
          week 2
          deze 2 zijn ook goed beginnen groeien ze zien er goed ontwikkeld uit dusja ik hoop op het beste momenteel krijgen ze juist 3ml/L rhizo en vanaf volgende week start ik met een lichte dosis vega

          de rest volgt nog kon niets meer uploaden
          Attached Files
          Last edited by peuker; 4 December 2012, 22:47.

          Comment


            #65
            Re: nieuwe kweek

            mountain kush:SAM_1027.jpgSAM_1028.jpg
            week 2
            deze moest normaal bij de moby en super staan maar er was geen plaats meer uitleg is dus het zelfde als bij de md en sb


            lady burn 1974:SAM_1020.jpgSAM_1021.jpg
            week 1/dag 1
            de lady komt wat achter maar blijkt toch wel goed door te groeien ze krijgt momenteel 3ml/L rhizo en zo zal dat ook blijven tot dat ze de 2de week gepasseerd is


            kings kush:SAM_1034.jpg
            dag 2
            de king heeft het redelijk moeilijk gehad met het afwerpen van het zaadhulsje dus heb ik maar geholpen want het duurde veel te lang ik zat er ook al aan te denken om ze gewoon weg te smijten maar uiteindelijk heb ik ze dan maar een mooi plekje gegeven recht onder de lamp ze krijgt momenteel 2ml/L rhizo



            moby dick:SAM_1005.jpgSAM_1006.jpg
            week 6/dag 2
            de moby is al redelijk aan het verdikken derbij ruikt ze heerlijk en staat ze vol tricho's dusja mij hoor je niet klagen
            na deze week nog 1 week voeden met flores en boost en dan 2 weken spoelen
            momenteel krijgt ze 3ml/L flores en 3mlL boost


            hierbij bedank ik iedereen voor de leuke reacties en tips tot volgende week

            Comment


              #66
              Re: nieuwe kweek

              benieuwd naar die ladyburn peuker hoe die gaat lukken, bij vriend was ie mislukt...maar is normaal wel potent soortje 22% thc en was teveel verkeerd gelopen bij hem
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #67
                Re: nieuwe kweek

                uhu idd ben ook wel benieuwd had er al eens 2 gezet maar was ook mislukt dus 3de keer goeie keer e hehe gr

                Comment


                  #68
                  Re: nieuwe kweek

                  Ziet er allemaal goed uit, dat gaat wel een goede kweek worden!

                  Succes kerel!

                  Comment


                    #69
                    Re: nieuwe kweek

                    mooi mooi peuker vooral die md
                    keep on the good work



                    Eerste kweek.... je weet zelf!

                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: nieuwe kweek

                      @cannarebel: mercie wi en welkom er bij @berry ryder: dat zal ik zeker doen ja die md zal wel lekker zijn ze is al redelijk aan het verdikken

                      Comment


                        #71
                        Re: nieuwe kweek

                        Ey peuker hoe lang voorgroei heeft ie moby gehad ? Ziet het plantje pas nu je nog 3 weken moet lekker soortje is het overheersende jack herrer smaak wat eraf komt .

                        Comment


                          #72
                          Re: nieuwe kweek

                          @langenl: ze heeft direct op 12/12 gestaan was nog 1 van me vorige kweek maar was van plan om haar nog te verpotten maar ik was te laat
                          ah ok dus ze zal niet smaken naar haze ? had het wel gehoopt hehe grtz en welkom er bij
                          Last edited by peuker; 5 December 2012, 21:03.

                          Comment


                            #73
                            Re: nieuwe kweek

                            Jawel overheersende haze smaak , heb er nu 6 net 2 weken in bloei staan maar komt ook al zo,n ouwe haze damp vanaf succes

                            Comment


                              #74
                              Re: nieuwe kweek

                              ah dacht het al want zoals je zegt komt er wel een haze damp vanaf hehe thnx

                              Comment


                                #75
                                Re: nieuwe kweek

                                Dat ziet er allemaal veelbelovend uit peuker, heerlijk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X