Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: nieuwe kweek

    @barbamama: mercie tot nu toe verloopt alles goed nu hoop ik alleen dat ik ze niet overvoed en dat ze mooi groen blijven dan ben ik al content er moeten natuurlijk ook wel mooie toppen aan komen maar dat zijn zorgen voor later hehe

    Comment


      #77
      Re: nieuwe kweek

      Jeps jeps looking good, moby, ziet er lekker crunchy uit
      Gogogogo
      sigpic

      Comment


        #78
        Re: nieuwe kweek

        hehe thnx bubba nog 1 week voeden dan 2 weken water en jupla btw zou ik hem nu al kunnen spoelen maar dan voor 3 weken en die ene week voeden ervan tussen laten ? grtz

        Comment


          #79
          Re: nieuwe kweek

          komt allemaal goe peukerje kan volgens mij zeker gaan voor 3 weken spoelen, het enige dat je kan hebben is dat ze dan mischien tekorten gaan hebben op het laatste maar wat maakt dat dan nog uit...
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #80
            Re: nieuwe kweek

            thnx peace ja? wel mss dat ik het eens zou proberen en zoals je zegt als ze dan een tekort heeft op het laatste maakt het waarschijnlijk niet meer uit en zo zal al het voeding er wel uit zijn en kan ze nog genoeg uit de bladeren halen

            Comment


              #81
              Re: nieuwe kweek

              idd die tekorten op het laatste lijken mij toch verwaarloosbaar daar je ze toch zal snoeien en zoals je zegt je wiet zal zeker goed genoeg gespoeld zijn wat de smaak dan vol ten goede komtga je ze dan nog 48 verduisteren ook, zou ik zeker ook nog doen en dan knippen die handel
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #82
                Re: nieuwe kweek

                iddja dat ben ik ook van plan nu dat ik vanaf maandag 3weken home alone ben heb ik de ideale plek voor haar te verduisteren de temp en lv is daar dik inorde hehe en moet je ze dan nog water geven in die 48u ?waarschijnlijk niet zeker ?grtz

                Comment


                  #83
                  Re: nieuwe kweek

                  de laatste dag dat de lamp aangaat geef ik nog eens een goede waterbeurt en daarna niks meer, gewoon zo de donkere nachten in en laat ze maar uitdrogen, in die 48u goed laten stressen en dan knippenzo doe ik het toch
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #84
                    Re: nieuwe kweek

                    ok komt inorde allesinds bedankt voor de nuttige info

                    Comment


                      #85
                      Re: nieuwe kweek

                      beste medegrowers
                      morgen zou er normaal een nieuwe update komen maar doordat mijn ouders op reis zijn zal ik de komende 2weken geen nieuwe foto's kunnen plaatsen ze hebben namelijk de camera mee
                      wat ik wel zal doen is een verslagje schrijven over hoe de plantjes momenteel zijn aan het vorderen enja je moet er dan maar je verbeelding bij gebruiken he

                      Comment


                        #86
                        Re: nieuwe kweek

                        die van bubba eens lenen peuker
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #87
                          Re: nieuwe kweek

                          dat zou ik wel eens kunnen vragen maar ik denk dat ik deze week nog achter een nieuw camera gaan mijn vriendin heeft nog 1 te goed hehe

                          Comment


                            #88
                            Re: nieuwe kweek

                            Ghehehe lol nog altijd geen nieuwe peuker voor de mokke
                            Je mag em ind altijd komen halen wi peukert
                            beetje collegialiteit eh

                            greeetz
                            sigpic

                            Comment


                              #89
                              Re: nieuwe kweek

                              neen nog altijd niet hehe dus het word eigentlijk tijd :p ja ok geen probleem alvast bedankt bubba

                              Comment


                                #90
                                Re: nieuwe kweek

                                hahaha peuker dat is nog niks ik heb hier een nevilles haze staan die moet over 3 weken klaar zijn nou het lijkt compleet nergens op!!!!
                                hahahaha zal ff foto maken w8!! hahaha
                                .....
                                .......
                                ..........
                                ben ik weer....DSC_0001klein.jpgdit lijkt dus nergens op.....van af het begin al hele rare plant maar maakt niet uit staat niet in de weg...
                                DSC_0002klein.jpgzelfde soort alleen een goed zaadje :-p moet nog 3 weken en is al pittig dikDSC_0001klein.jpgDSC_0002klein.jpg
                                zit zo veel verschil in dat zaad daar ben ik wel achter....dus om nou te zeggen dat het aan de aarde ligt of potgrond.....ik denk dat het eerder
                                zaad gerelateerde problemen zijn en dat je er vrij weinig aan kan doen....
                                keep up the growing!
                                latersss
                                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                                Comment

                                Bezig...
                                X