Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: nieuwe kweek

    dag medekwekers

    er is terug een week voorbij wat gaat het toch rap he en zoals ieder week zal ik een kleine update geven maar dan zonder foto's


    chemdogg: de chem ziet er goed uit en staat mooi groen ik heb wel wat overvoeding ontdekt maar het valt wel nog goed mee ze krijgt al sinds zondag gewoon water en zo zal dit blijven tot dat ik zie dat ze terug nood geeft aan voeding
    momenteel is ze 65 cm e zal ze wel wat hoofdtoppen hebben denk toch wel 12

    exodus cheese:de exodus heb ik aan de 4de internode getopt zodanig dat de onderste vertakkingen wat tijd krijgen om naar boven te schieten zodat ze mee kunnen groeien met de bovensteset vertakkingen ook heb ik haar al 2 maal gevoed met 1ml/l vega en ik moet zeggen ze vond het lekker maar momenteel krijgt ze ook alleen maar water tot dat ik zie dat ze weer wat nodig heeft want ik heb al gemerkt dat ze niet teveel voeding vraagt dusja dat is wel goed ahja voor ik het vergeet she's a lady


    sour diesel: 2 sours heb ik getopt en ja ook aan de 4de internode en ook om dezelfde redenen als bij de exodus ik heb ze ook al eens gevoed maar ze waren er nog niet klaar voor dus krijgen maar water tot dat ze het nodig hebben
    1 sour is allesinds al een vrouwtje en nu is het nog wachten op de andere 2

    moby dick-super bud-mountain kush:de md en sb ben ik van plan om deze week nog te verpotten ben namelijk nog aan het wachten op mijn bestellen ok zijn zij al eens gevoed geweest maar hadden het ook nog niet nodig dus blijf ik maar bij water ze staan mooi groen en groeien goed door ze zijn bezig aan de 4de internode maar deze zal ik maar toppen aan de 5de ze zijn wat kleiner

    lady burn 1974: de lady is bezig aan haar 3de internode en krijgt nog altijd gewoon water en zal zo wel nog 2 weken deuren tegen dat ze voeding zal nodig hebben

    kings kush: de king is bezig aan zijn 2de internode komt wel wat achter maar doet het wel goed



    iedereen bedankt voor de reacties en tips foto's volgen nog tot volgende week

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    @thurgood: uuhh mowadde zoveel verschil die ene ziet er echt lekker uit en bijna klaar en dan die eerste foto's is alsof dat ze nog weken moet zal zijn zoals je zegt zaad gerelateerde problemen ik hoop dat die sours even goeie wiet voor me tevoorschijn toveren dan ben ik wel content

    Comment


      #92
      Re: nieuwe kweek

      Zelfs zonder foto's een leuk verslag, keep it up peuker
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #93
        Re: nieuwe kweek

        thnx berry

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        juist bestelling thuis gekregen ik zal de md sb vandaag nog verpotten naar een 12l pot heb ook pk 13-14 en cannazym

        Comment


          #94
          Re: nieuwe kweek

          goe bezig makker
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #95
            Re: nieuwe kweek

            thnx peace zeg heb je ervaring met pk 13-14? zoja hoe gebruik je dat best ? ik zou het vanavond nog aan de md geven zit namelijk in de juiste week om het te gebruiken dusja waarom niet e kan alleen maar goed zijn denk ik

            Comment


              #96
              Re: nieuwe kweek

              goh niet echt gebruik de fosfor he van de hesilijn maar ga wel overstappen van die fosfor naar pk13/14, ik gebruik die dan van hesi maar moet dan het hydroschema aanhouden om juist bezig te zijn, pk13_14 geef je normaal gewoon mee met je andere voeding, wel goed kijken naar uw dosering makker want als je bv teveel zal geven in je 1e week dat je het mag geven dan ga je vanaf dan al opblazen
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #97
                Re: nieuwe kweek

                ah ok dus gewoon opbouwen zoals de gewone voeding maar wat ik niet versta is hoe je het dan moet opbouwen ik mag het maar 1 week gebruiken 1,5ml/L mss beginnen met 1ml 2dagen wachten en op de laatste dag max ? of zou dat teveel zijn ? ik zal nog effe info opzoeken om toch zeker te zijn allesinds bedankt voor de reactie en tips hehe grtz makker

                Comment


                  #98
                  Re: nieuwe kweek

                  dat zou je dan normaal in je laatste week moeten meegeven die pk13/14 maar wanneer spoel je dan...anders eens een mail sturen naar de verdeler van jou pk13/14 en aan hun vragen, ik heb mail naar hesi gezonden zoals B2B, wij moeten met ons lijn pk13/14 de laatste 4 weken meegeven en te beginnen met 2,5ml/L dan 5ml/L en zo stijgt het nog 2 maal tot einde cyclus, denk vanaf dan spoelen maar dat is voor mijn voedingslijn natuurlijk, denk je laatste week die pk13/14 meegeven en dan spoelen met de pk13/14 die jij hebt maar is ook maar een vermoeden die ik heb
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #99
                    Re: nieuwe kweek

                    ahzo ja dat zou ik dan best eens doen een mailtj sturen zo ben ik het zeker

                    Comment


                      Re: nieuwe kweek

                      nog altijd het beste als je echt twijfelf over het gebruik van een product van een bepaalde voedingslijn en zeker als je nu ziet wat verschil in gebruik erin is, ik moet de laatste 4 weken opbouwen en jij moet die maar 1 week meegeven...
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        Re: nieuwe kweek

                        Op de helft van de bloei 1 week geven , met mijn ervaring met pk13/14 gewoon de dosis die er aan gegeven staat 15ml op 10 liter water
                        mij n big bang af van de vensterbank heeft dat ook zo gekregen en die deed het er perfect mee
                        je zag de toppen echt serius groeien. na die week pk13/14 3 weken spoelen
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: nieuwe kweek

                          3 weken spoelen is dat dan juist water of iedere keer pk bij doen? mercie voor de tip

                          Comment


                            Re: nieuwe kweek

                            die drie weken spoelen is alleen water, kan in principe ook 2 weken , het is voor de smaak he
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: nieuwe kweek

                              ah ok ik had je verkeerd verstaan hehe ok thnx voe de tips

                              Comment


                                Re: nieuwe kweek

                                dag medegrowers
                                ik ben hier met een kleine update
                                sinds gisteren is er een nieuwkomer in de tent een big bang nu nog hopen dat ze een vrouwtje is
                                ieder plantje die er nu in staat is vrouwelijk behalve bij de king en de lady kan ik het nog niet zien maar zullen zonder twijfel ook wel vrouwtjes zijn het zijn desnoods fem seeds maar je weet nooit he de moby dick ben ik vanaf vandaag beginnen spoelen en zal ik in de loop van eind volgende week klieven (we zijn er bijna )
                                Last edited by peuker; 16 December 2012, 22:24.

                                Comment

                                Bezig...
                                X