Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe kweek

    Mmmm op naar de eindmeet eh

    Comment


      Re: nieuwe kweek

      In een rechte lijn _________________
      sigpic

      Comment


        Re: nieuwe kweek

        sucses makker de laatste loodjes
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          Re: nieuwe kweek

          Lekker he als het einde in zicht is... nog ffies volhouden maar.

          Comment


            Re: nieuwe kweek

            thnx smowkie bubba berry en barba het is idd altijd leuk als het inde in zicht is

            Comment


              Re: nieuwe kweek

              beste medekwekers
              hier ben ik dan terug met een update ik heb ondertussen al die camera gevonden die ik zocht enjoy

              chemdogg:SANY0026.jpgSANY0043.jpg
              week 6/dag 2
              zoals je kan zien is de chem al een ferme dame aan het worden ok kan je zien dat ze overal begonnen is met het maken van witte draadjes ik denk dat ik ze nog een weekje geef en dat ik dan wel zal mogen zeggen dat de bloei begonnen is (wat denken jullie?)
              momenteel krijgt ze nog altijd water zonder voeding

              exodus cheese:SANY0024.jpg
              week 6/dag 2
              de exo zit wat weggestoken achter een blad van een sour maar zoals je kan zien staat ze er goed bij omenteel krijgt ze ook maar enkel water maar ik denk dat ik vanaf volgende week terug een lichte dosis voeding zal geven ben nog aan het twijfelen maar momenteel vraagt ze er niet achter dus laat ik haar maar doen

              sour diesel1)SANY0015.jpg(2)SANY0023.jpg(3)SANY0025.jpg
              week 5/dag 2
              de 2 sours met hun rare bladeren zijn dan toch nog mooi dames aan het worden ik heb ze alle 3 het zelfde dosis voeding gegeven maar je kan duidelijk zien dat sour 3 het minder graag had ook krijgen zij water tot dat ik zie aan de nieuwe scheuten dat het in orde is maar momenteel staan ze mooi groen dus hebben ze nog voeding genoeg

              moby dick-mountain kush-super bud:SANY0016.jpgSANY0014.jpgSANY0020.jpg
              week 4/dag 1
              de md,mk en sb doen het goed ze hebben ook wat beter gereageerd op de dosis voeding die ik hen gaf maar momenteel krijgen ze water maar denk dat ik binnekort wel terug voeding zal mogen geven we zullen wel zien

              lady burn:SANY0022.jpg
              week 3/dag 2
              zoals je kan zien heeft de lady wat rare bladeren maar dat komt waarschijnlijk wel inorde ze krijgt enkel water
              ook heb ik gemerkt dat ze niet meer strekt denk wel dat het een klein compact plantje zal worden ben benieuwd

              kings kush:SANY0021.jpg
              week 2/dag 2
              over de king valt er nog niets speciaals te melden behalve dat ze er mooi groen uit ziet

              big bang:SANY0049.jpg

              moby dick1SANY0017.jpgSANY0033.jpg
              week 8/dag 2

              groepsfotoSANY0052.jpg


              nogmaals wil ik iedereen bedanken voor de reacties en tips tot volgende week

              Comment


                Re: nieuwe kweek

                Nice peuker, ze staan er goed bij, die ene die in verre bloei zitten wat minder, maar dat komt daar dat ongedierte he Nu in ieder gevalje mag best trots zijn op je plantjes ze zien er verder mooi uit! Zeker die chemdog man, wat een speciale structuur van plant, erg benieuwd wat deze zal doen in bloei! Succes verder

                Comment


                  Re: nieuwe kweek

                  ziet er goed uit peuker, volhouden he op naar die dikke toppen
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    Re: nieuwe kweek

                    mooi verslag heb weer wat bijgelereed, succes met dames,

                    Comment


                      Re: nieuwe kweek

                      @smowkie:mercie wi ja die chem heb ik paar keer getopt en geknakt zodat er meer hoofdtoppen zouden onstaan en zodat de onderste scheuten ook genoeg licht krijgen :d nu die moby ziet er wel gehavend uit maar denk wel dat er een lekker paftje zal vanaf komen hehe
                      @berry:mercie berry volhouden zullen we zeker doen
                      @Nrh88:mercie voor je reactie ben content dat je er hebt uit kunnen leren

                      Comment


                        Re: nieuwe kweek

                        Looking good peuker, schoon foto's van de nieuwe camera
                        Moest je de mogelijkheid hebben zou ik je planten wat ophogen, zodat ze ong op zelfde lijn liggen als de chemdog, omgekeerde emmers of bloempotten of plastieken potten uit moeders kasse doen de truc wel
                        Ook dat karton zou ik weglaten alle vocht kruipt daar in en dat zal ene vieze boel na een tijdje.
                        Vijver folie


                        sigpic

                        Comment


                          Re: nieuwe kweek

                          @bubba: thnx voor de tip had er niet aan gedacht dat er daar vocht in zou kunnen kruipen zal er eens voor moeten kijken als ik iets vind om die potten wat hoger te zetten maar betwijfel of ik nogn iets zal vinden grtz

                          Comment


                            Re: nieuwe kweek

                            Vindt je het niet lastig al die verschillende leeftijden van je dames, peuker?
                            Ze zien er wel mooi uit allemaal. Zelf moest ik ook ophogen en had nog oude boeken staan die ik er voor gebruikt heb, maar ik heb wel een schotel onder de potten staan.

                            Comment


                              Re: nieuwe kweek

                              @barba :dat valt nog mee vind ik maar ik hou het wel bij want anders zou ik het niet meer weten :p ik heb ondertussen al een paar oude potten gevonden die ik zal gebruiken om een paar dames hoger te zetten

                              Comment


                                Re: nieuwe kweek

                                in de meeste container parken worden bloem potjes verzameld en als je de mensen wat kent kan je ook altijd wat restjes bloempotten gaan halen
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X