Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
beste medekwekers
hier ben ik dan terug met een update ik heb ondertussen al die camera gevonden die ik zocht enjoy
chemdogg:SANY0026.jpgSANY0043.jpg
week 6/dag 2
zoals je kan zien is de chem al een ferme dame aan het worden ok kan je zien dat ze overal begonnen is met het maken van witte draadjes ik denk dat ik ze nog een weekje geef en dat ik dan wel zal mogen zeggen dat de bloei begonnen is (wat denken jullie?)
momenteel krijgt ze nog altijd water zonder voeding
exodus cheese:SANY0024.jpg
week 6/dag 2
de exo zit wat weggestoken achter een blad van een sour maar zoals je kan zien staat ze er goed bij omenteel krijgt ze ook maar enkel water maar ik denk dat ik vanaf volgende week terug een lichte dosis voeding zal geven ben nog aan het twijfelen maar momenteel vraagt ze er niet achter dus laat ik haar maar doen
sour diesel1)SANY0015.jpg(2)SANY0023.jpg(3)SANY0025.jpg
week 5/dag 2
de 2 sours met hun rare bladeren zijn dan toch nog mooi dames aan het worden ik heb ze alle 3 het zelfde dosis voeding gegeven maar je kan duidelijk zien dat sour 3 het minder graag had ook krijgen zij water tot dat ik zie aan de nieuwe scheuten dat het in orde is maar momenteel staan ze mooi groen dus hebben ze nog voeding genoeg
moby dick-mountain kush-super bud:SANY0016.jpgSANY0014.jpgSANY0020.jpg
week 4/dag 1
de md,mk en sb doen het goed ze hebben ook wat beter gereageerd op de dosis voeding die ik hen gaf maar momenteel krijgen ze water maar denk dat ik binnekort wel terug voeding zal mogen geven we zullen wel zien
lady burn:SANY0022.jpg
week 3/dag 2
zoals je kan zien heeft de lady wat rare bladeren maar dat komt waarschijnlijk wel inorde ze krijgt enkel water
ook heb ik gemerkt dat ze niet meer strekt denk wel dat het een klein compact plantje zal worden ben benieuwd
kings kush:SANY0021.jpg
week 2/dag 2
over de king valt er nog niets speciaals te melden behalve dat ze er mooi groen uit ziet
Nice peuker, ze staan er goed bij, die ene die in verre bloei zitten wat minder, maar dat komt daar dat ongedierte he Nu in ieder gevalje mag best trots zijn op je plantjes ze zien er verder mooi uit! Zeker die chemdog man, wat een speciale structuur van plant, erg benieuwd wat deze zal doen in bloei! Succes verder
@smowkie:mercie wi ja die chem heb ik paar keer getopt en geknakt zodat er meer hoofdtoppen zouden onstaan en zodat de onderste scheuten ook genoeg licht krijgen :d nu die moby ziet er wel gehavend uit maar denk wel dat er een lekker paftje zal vanaf komen hehe
@berry:mercie berry volhouden zullen we zeker doen
@Nrh88:mercie voor je reactie ben content dat je er hebt uit kunnen leren
Looking good peuker, schoon foto's van de nieuwe camera
Moest je de mogelijkheid hebben zou ik je planten wat ophogen, zodat ze ong op zelfde lijn liggen als de chemdog, omgekeerde emmers of bloempotten of plastieken potten uit moeders kasse doen de truc wel
Ook dat karton zou ik weglaten alle vocht kruipt daar in en dat zal ene vieze boel na een tijdje.
Vijver folie
@bubba: thnx voor de tip had er niet aan gedacht dat er daar vocht in zou kunnen kruipen zal er eens voor moeten kijken als ik iets vind om die potten wat hoger te zetten maar betwijfel of ik nogn iets zal vinden grtz
Vindt je het niet lastig al die verschillende leeftijden van je dames, peuker?
Ze zien er wel mooi uit allemaal. Zelf moest ik ook ophogen en had nog oude boeken staan die ik er voor gebruikt heb, maar ik heb wel een schotel onder de potten staan.
@barba :dat valt nog mee vind ik maar ik hou het wel bij want anders zou ik het niet meer weten :p ik heb ondertussen al een paar oude potten gevonden die ik zal gebruiken om een paar dames hoger te zetten
Comment