Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: nieuwe kweek

    Lekker groen tentje daar! mooi! laat die dikke buds maar komen

    grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    Comment


      Re: nieuwe kweek

      die staan allemaal mooi gezond peuker, keep up the good work m8
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        Re: nieuwe kweek

        @barbamama:mercie hoor ik probeer ze zo te houden @hashizall:thnx ja laat ze maar komen hehe @peace:thnx m8 ik hou ze gezond

        Comment


          Re: nieuwe kweek

          beste medegrowers
          er is terug een week voorbij dus het is terug tijd voor een update

          chemdogg:
          week 3/dag 2
          zoals je kan zien is de chem redelijk lichter van kleur geworden volgens mij ben ik wat laat geweest met het opnieuw voeden na de overvoeding die ze heeft meegemaakt wat ik wel zeker ben is dat ze niet stilstaat want als ik de fot'o van vorige week bekijk zijn de toppen toch wel wat gegroeid
          momenteel krijgt ze 2ml/L flores en 1,5ml/L boost
          1 keer per week zal ik ze wat groei meegeven voor de extra stikstof zodat die vergeling niet verergert

          exodus:
          week 1/dag 2
          de bloei is begonnen voor de exodus ze krijgt momenteel 1ml/L flores en 1ml/L boost
          veel valt er niet te vertellen behalve dat ze wat roestbruine vlekken heeft wat aanduidt op calciumtekort vanaf morgen zal ik wat calcium toevoegen iemand enig idee wat ik best zou kunnen gebruiken ?

          sour diesel(1)SANY0066.jpg(2)SANY0067.jpg(3)SANY0061.jpg
          sour(1)(2) week 8/dag 2
          deze 2 hebben nog een week te gaan en dan zal ik beginnen met wat bloeivoeding te geven momenteel krijgen ze alle twee 2ml/L vega
          sour(3) week 1/dag 2
          1 ding kan ik zeggen ze ziet er lelijk uit maarja dat heb ik natuurlijk aan mezelf te danken ze krijgt momenteel 1ml/l flores en 1ml/L boost

          mountain kush:SANY0065.jpg
          week 7/dag 1
          de mountain staat er goed bij ze staat mooi groen alleen vanboven ziet ze er wat lichter uit
          ik heb ze vandaag terug voor het eerst wat groeivoeding gegeven 1,5ml/L

          super bud:SANY0062.jpg
          week 7/dag 1
          over deze dame valt er niets te zeggen al zeg ik het zelf het is nu de derde sb plantje die ik zet en tot nu toe was het 2maal niets
          ook heb ik deze dame terug wat groei gegeven 1,5ml/L

          moby dick:SANY0063.jpgSANY0064.jpg
          week 7/dag 1
          deze zal ook vanaf volgende week bloei voeding krijgen maar deze week krijgt ze 1,5ml/L vega
          ook heb ik gemerkt dat ze vanboven bij de grote bladeren wat geel is aan het worden maar dan het bladrand ? zou dit een tekort zijn aan iets ?

          lady burn:SANY0071.jpg
          week 6/dag 2
          de lady is nog altijd bezig met groeien maar ook al ziet haar bladeren er niet uit staat ze er mooi groen bij

          kings kush:SANY0069.jpg
          week 5/dag 2

          big bangSANY0070.jpg

          groepsfotoSANY0072.jpg

          mijn deel van de moby dick (12gr)SANY0083.jpg
          ander deel heb ik aan mijn broer gegeven
          ik heb er ondertussen 1tje van gerookt en het smaakt wel goed het is niet de beste die ik al geoogst maar heb nog zaad liggen en ik kom er lekker high van hehe
          nu nog wat curen en die zal wel beter smaken

          hiermee beeindig ik mijn update voor deze week iedereen bedankt voor de reacties en tips tot binnen een week

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          SANY0057.jpgchemdogg
          SANY0060.jpgexodus
          Last edited by peuker; 9 January 2013, 00:36.

          Comment


            Re: nieuwe kweek

            De dames hebben er nog steeds zin in. Wat je aan de roestbruine vlekken kan doen kan ik je helaas niet vertellen, maar er is vast wel iemand anders met goed advies.
            Je hebt vast een blije broer door zijn gulle broer. Dat de Moby Dick jullie toch maar goed gaat smaken als ze goed gecured is.

            Comment


              Re: nieuwe kweek

              Staan er goed bij peuker misschien BRAMONIUS zijn gistfabriekje erbij zetten, daar komt vanalles bij vrij, stikstof co2


              gistfabriek;

              doe 2 thee lepels gist in een limonade fles. doe hierbij een halve liter handwarm water.
              rustig een beetje schudden en shaken tot de gist in het water is opgelost. dit laat je nu
              10 minuten staan (de gist activeert). doe nu 100 gram suiker bij het goedje in de fles (dit is voedsel
              voor de gistbeestjes). zet deze in het midden tussen je planten op de grond. let wel dit gaat zuur ruiken, net als wijn
              en kan goed bruizen en leven dus hou het de eerste dag even in de gaten.

              goed hoe werkt dit:

              gist is een levend organisme wat mee helpt aan een eeuwig durende cyclus in de natuur.
              gist eet nutrienten (suikers, etc) en zet dit om in stikstof en overige. stikstof word opgenomen door
              wortels maar ook door blad (bijvoorbeeld bomen en co2 uitstoot, denk aan jaren 80 wnf spots save the rain forrest).
              de planten gebruiken het stikstof voor doeleinden waarbij de plant uiteindelijk afsterft of blad verliest wat weer in de
              cylcus van bacterien en organismen terechtkomt (dus ook gist). zo begint de rambam weer over nieuw.

              CREDITS TO BRAMONIUS
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: nieuwe kweek

                Ziet er dik in orde uit peuker, diep groene kleur bij enkeling wat opzich niet mis is maar dat kan snel keren...niet over de rooie gaan

                En vet dat je de opbrengst deelt met je broer, die zal je wel zeer dankbaar zijn
                sigpic

                Comment


                  Re: nieuwe kweek

                  Ace of oldschool

                  Comment


                    Re: nieuwe kweek

                    @barba:thnx ja ze hebben er nog altijd zin in enja mijn broer is redelijk content hehe
                    @berry:thnx ja mss word het eens tijd om die gistfabriek uit te proberen
                    @bubba: thnx m8 ja ik hou het in de gaten
                    heb daarjuist nog eens gekeken voor dat de lamp uit ging en alles was nog in orde nu hopen dat het zo blijft de komende dagen
                    @bramonius: ik zal waarschijnlijk die gistfabriek eens toepassen thnx voe de tip
                    btw ik had wat lv problemen maar is nu terug opgelost lv met lamp aan staat op 52% nu nog wachtn tot hij trug aanschiet om de lv met lamp uit te weten want die stond overlaatst op 99%
                    ik ben ook nog aan het wachten op mijn ph meter normaal zou ik die vrijdag binnen krijgen

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    tot mijn verbazing heb ik zojuist mijn ph meter ontvangen ik had ook ph-groei en ph-bloei van canna bestelt maar er zaten 2 flessen ph-groei bij
                    kan dit kwaad om ph-groei te gebruiken in de bloei om aftezuren ? ook heb ik daarnet ondervonden dat als k mijn voeding maak dat ik praktisch niet moet azuren toch niet op een halve liter :p
                    Last edited by peuker; 9 January 2013, 10:37.

                    Comment


                      nieuwe kweek

                      Zou ff proberen nog een fles bloei te scoren want is wel een ander soort zuur, ik dacht dat het ene fosforzuur is en het andere salpeterzuur....

                      Comment


                        Re: nieuwe kweek

                        ja dat heb je juist smowkie maar zou het zoveel kwaad kunnen ? anders kijk ik direct voor ph-bloei en gebrik ik eerst effe die ph- die ik heb gekregen van bubz

                        Comment


                          nieuwe kweek

                          Ff googlen. Staat ook veel van op wikki... En hier ook ==> http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=58734

                          Comment


                            Re: nieuwe kweek

                            tnhx voe de link

                            Comment


                              Re: nieuwe kweek

                              dag medekwekers
                              hier heb ik een deel foto's van paar dames die een bladprobleem hebben
                              SANY0065.jpgcheese
                              SANY0066.jpgsour diesel
                              SANY0068.jpgsuperbud
                              SANY0073.jpggroepsfoto

                              Comment


                                Re: nieuwe kweek

                                die cheese calcium/magnesium mischien en die sour diesel brrr zie ik niet graag net alsof mijn bladeren geweest maar ik had dat langs onderkant dus hoop voor jou dat het geen trips zijn makker
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                                Comment

                                Bezig...
                                X