Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
beste medegrowers
ik ben een dagsje vroeger dan anders maar dat komt omdat ik morgen niet thuis ben en geen update zal kunnen doen
dus daarom gebeurt mijn wekelijkse update vandaag
chemdogg:SANY0076.jpgSANY0077.jpgCAM_1161.JPGCAM_1206.jpgCAM_1210.jpg
week 6/dag 7
het einde van week 6 is in zicht ben sinds vrijdag beginnen met spoelen zoals je kan zien zijn de witte haren ,bruin aan het worden denk nog een goeie 2 weken en ik zou al kunnen oogsten we zullen zien ook zijn er al amber tricho's te zien maar de meeste zijn cloudy en hier en daar vind ik nog heldere tricho's dus dat word nog eventjes wachten
exodus:SANY0090.jpg
week 4/dag 7
de onderste toppen doen niets meer dit komt waarschijnlijk door het verlies van te veel bladeren maar de hoofdtoppen die groeien wel nog door en ruiken heerlijk ook zijn ze redelijk plakkerig mij maakt het niet uit hoe weinig er zal van afkomen zolang het naar cheese smaakt ben ik content want zonder twijfel zal ik ze nog eens zetten maar dan zoals het moet
sour diesel: (1)SANY0079.jpg(2)SANY0081.jpg(3)SANY0091.jpg
sour 1: week 4/dag 7
vanaf morgen krijgt ze pk 13-14 samen met haar bloeivoeding en boost de toppen zijn al redelijk aan het verdikken en ze begint al meer te ruiken volgens mij zal er dan toch wel iets lekkers vanaf komen
sour 2: week 3/dag 7
bij deze sour verloopt de bloei volgens mij zoals het moet veel mooie witte haren en iedere dag zie ik toch wel verschil deze dame ruikt het meest en heeft veel meer tricho's dan haar zusjes
sour 3: week 3/dag 7
bij deze dame verloopt de bloei wat minder goed ze heeft weinig witte haren en de toppen die gevormd worden zijn volgens mij meer fluffy dus bij deze ben ik wel benieuwd naar het verschil tussen de 3 sour diesels
superbud:SANY0082.jpg
week 3/dag 7
voorlopig gaat alles nog goed met de super bud 1 ding kan ik je zeggen (klein plantje met een dikke hoofdtop) ze ruikt heel fruitig en zal wel zoet smaken i can't wait
moby dick:SANY0076.jpgSANY0095.jpg
week 3/dag 7
de moby doet er goed aan door toppen zijn in de maak ze staat nog altijd groen maar hier en daar beginnen er kleine bruine vlekken te vormen die me doen denken aan calcium tekort dus daarvoor word er gekeken
mountain kush:SANY0096.jpg
week 3/dag 7
week 3 is bijna voorbij maar je zou kunnen zeggen dat de bloei nog maar begint de bloei gaat maar traag bij deze dame en normaal zou ze moeten knallen want ik heb deze al eens gezet en de bloei ging veel rapper vooruit maar we zullen zien wat ze nog doet en hopen op het beste
big bang:SANY0086.jpgSANY0088.jpg
week 3/dag 7
de big bang doet het nog altijd goed maar toch heb ik het gevoel dat ze stil staat maar ben het niet zeker
kings kush:SANY0085.jpg
week 1
de bloei is gestart mooie witte haren zijn er te zien dus normaal komt het allemaal inorde
lady burn:SANY0089.jpg
week 9/dag 7
zoals je kan stelt de lady het goed denk dat de bloei nog een goeie 2 weken zal wegblijven en dan zal het zover zijn (ik hoop op een lekker wietje )
Yes yes man chalis chalis wicked chalis
Looking very good de chemdog
Jammer van het ferme blad verlies van de exodus!
De rest is looking fine fine fine ^^
Big bang mooi diep groen gekleurd en die kings kush doet gelik toch ze beste om mooi te worden ^^
aaaaaaaijt
@smowkie:thnx m8 i keep on going
@bubba:thnx m8 ja die cheese zal echt weinig zijn maar die chem maakt het dan weer goed enja als die kings kush zo verder doet zullen we dan toch eens kunnen proeven
@berry:thnx m8 ik hou vol tot het einde
Comment