Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 3x Nevilles haze 1x Purple Power 1x White Widdow
DSC_0197_zoom.jpgDSC_0198_zoom.jpgDe trichomen!!
Vandaag De Nevilles gevoed en purple power toch ook maar weer is die mag nog wel even....
De WW stop ik wel met voeden heeft al flink wat bruine haren en amber zit ook al op de bladranden!
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Heb 1 keer eerder Nevilles gehad maar daar had ik al 3 van de 5 zaden die rare planten gaven....
Toen heb ik 3 nieuw zaden gekregen en die staan nu in de tent, waarvan ook weer 1 van de 3 het veel
beter doet dan de andere 2....denk ook wel dat het verschilt met waar de zaden echt vandaan komen!
Al met al heb ik een leuk opbrengst! Die ene goeie nevilles die zit goed vol langs de stam omhoog!!!!
Ik gebruik een 250 watt hps van superplant 2000k en die hangt op een cm of 30 van de toppen!
Afzuiger flink laten zuigen dan koelt t voldoende!!
Ik draai deze oogst snacht en dat doe ik voortaaan altijd denk ik bevalt wel, snacht word het vaak zo vochtig
buiten en de lucht die ik dan aanzuig zou toprot kunnen veroorzaken vandaar dat ik snachts de lamp aan heb
en overdag als de kachel aanstaat in huis laat ik droge warme lucht door mijn tentje gaan:-p
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Ja man geen zaadje is hetzelfde.....
Bllijft een gok ben ik achter zal ze niet zo snel meer neerzetten als zit er nu wel 1 bij kwa
geur die de rest met vlag en wimpel verslaat.....
Dus ja....zeggen jullie het maar ik er nog 1!
Fijn weekend en los ballos
Ik heb al mijn planten bekeken en heb besloten nog 1 week voeding mee te geven, ook
vanwege de flesjes die ik heb gehad ga 1 van de 3 flesjes gebruiken! De blossum builder!
Geef vanavond 0.3 ml per liter water en dan van de week nog 1 keer 0.5 ml per liter water.
kijken wat t doet!
Comment