Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 3x Nevilles haze 1x Purple Power 1x White Widdow
Gister even langs een maatje geweest en hem gewaarschuwd dat ik een stoned wietje bij me had!
20 min. later lag meneer gestrekt op bed... ...hahahahahaa NEVILLES IS THE BOMB!!!zo uber stoned!!!
als je in 1 keer een joint oprookt heb je gwn het idee dat je hoofd aan het schudden is terwijl je stil zit...
trippy......i dont do drugs i just smoke weed!!!!!!
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
HASJ MAKING WITH THURGOOD:
Zo m'n bakje met knipafval was goed droog dus besloten gister het in de vriezer te zetten
Gister met mildred op pad geweest langs de growshop en ff langs de gordijnen winkel
voor een stukje fijne vitrage. ooh zo fijn was dat whahahaha
Vandaag zelf nog even op pad geweest richting de action voor wat cellofaanpapier, een deegroller,
en een fijn klein hand zeefje(thee zeefje)
U raad het miss al....het is tijd om te proberen eigen hasj te maken
Vanmiddag alles fijn gemaakt en op de vitrage gelegd, de punten bij elkaar gepakt zodat al het
afval mooi op 1 hoopje in de vitrage zit en toen flink lopen schudden en tikken boven mijn glazen tafel
na een minuutje of 2 tikken kwam er zowat niks meer uit dus ben ik gestopt....de kleur viel me niet tegen!
gebroken wit
Toen heb ik het afval uit de vitrage gehaald en opnieuw in de bak en in de vriezer gezet, toen ben ik naar de action
gegaan en heb toen ik terugkwam het proces herhaald, viel me al vrij snel op dat deze klop veel groener was als de vorige en ben daarom
vrij snel gestopt.
De twee hoopjes (1 grote witte en 1 kleine groen) door elkaar gezeefd en toen hasj ervan gemaakt.
Ingepakt in cellofaan papier, stevig aanduwen!! Toen in papier ingepakt en met heet water het papier zeik nat gemaakt.
toen 10 min in de oven en daarna meteen met de deegroller lopen rollen als een malle kip
daarna weer nat gemaakt en nog een keer 5 min in de oven en weer daarna met de deegroller erover
toen is het in de koelkast gegaan om uit te harden!
De methode die ik heb gebruikt is hier te zien op youtube:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Heb het nu in de koelkast dus ik zal fotos plaatsen over een half uurtje als het afgekoeld is!!!
GRTZ THUR
Ja zeker net ff een mixie gedraaid ben niet gewend dat er zoveel rook van mijn joint af komt hahaha
maar de smaak is lekker hasj en stoned uiteraard
vanavond doe k wel een jointje met alleen hasj....na t eten
Laters Thur
Vandaag de laatste nevilles omgehaald, waren eigenlijk alleen de 2 hooftoppen nog maar...wat je bijna geen top kan noemen want ze waren vanaf het begin al raar...foxtails...
Maar evengoed een handje topjes dus die liggen te drogen....was precies optijd want met het klippen kwam ik een aantal blaadjes tegen die rot waren(tussen de top)
deze allemaal verwijderd en de topjes even een half uurtje voor de clipfan gelegd en daarna op een droge warme plek.
De smaak is reeds bekend omdat de toppen langs de stam al op zijn, waren wel lekker zoet!
Ook de toppen die ik vandaag geknipt heb waren zoet van geur en best nog wel kleverig....aangezien ze er gwn niet uitzagen...hahaha
laters Thur
Comment